۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۱۳۸۱۹
نماینده مردم شادگان در مجلس:

خدمت رسانی به مردم وظیفه نمایندگان مجلس است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، خدمت‌رسانی در زمینه رشد و توسعه کشور را وظایف نمایندگان مجلس دانست.
مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام احمد ساری‌اصل، امام جمعه شادگان روز گذشته در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: خوشبختانه دولت مصمم به رفع مشکلات مردم در تمام مناطق کشور می باشد و وظیفه همگان این است که در سایه نظام جمهوری اسلامی، دولت را یاری دهند.

این مقام مسؤول با بیان این که مسؤولان و مدیران باید کنترل و نظارت بیشتری بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع داشته باشند، بیان داشت: متأسفانه مردم در برخی از دستگاه‌های اجرایی به علت برخورد نامناسب کارمندان گرفتار می‌شوند.

وی با اشاره به تأکید قانون اساسی بر طرح تکریم مراجعان و تسریع در کارها و رضایت کامل آنان، ادامه داد: مسؤولان پیش از این که در جامعه مسؤولیتی داشته باشند به جهت مسلمان بودن در قبال مشکلات برادر دینی خود وظایفی بر عهده دارند، در همین راستا مسئله تکریم ارباب رجوع وظیفه همگان به ‌شمار می‌آید.

امام جمعه شادگان خاطر نشان ساخت: باید در ادارات، ارگان ها و دستگاه های دولتی به کارمندان، چگونگی طرح تکریم مراجعان و اخلاق مداری تدریس و آموزش داده شود.

حجت الاسلام ساری اصل در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت توسعه فرهنگی شهرنشینی اشاره کرد و افزود: تجهیز و تقویت کانون‌های مساجد باعث تقویت موقعیت فرهنگی در جامعه می‌شود، که لازم است به این امر مهم توجه ویژه ای شود.

دانشگاه ها در جهت تحقق منویات رهبری در راستای شکوفایی علمی گام بردارند

وی در خصوص سال تحصیلی جدید، اضافه کرد: مقام معظم رهبری دانشگاه‌ها را از علم‌زدایی و دین‌زدایی نهیب زده و از آن به عنوان دو هدف اصلی جبهه سلطه گران تعبیر می‌کنند بنابراین ضروری است دانشگاه‌ها در جهت تحقق منویات رهبری با تلاش بی‌وقفه و پرشتاب در جهت شکوفایی علمی گام بردارند.

خدمت رسانی در زمینه رشد و توسعه کشور از جمله وظایف نمایندگان مجلس است

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خدمت‌رسانی در زمینه رشد و توسعه کشور از جمله وظایف نمایندگان مجلس در موضوع قانون‌گذاری است که در این زمینه نمایندگان استان خوزستان تلاش‌های گسترده‌ای داشته‌اند.

وی تعامل و همکاری میان مسؤولان را رمز پیروزی در کارها خواند و افزود: امیدواریم مسؤولان در راستای تسهیل و تسریع در پروژه‌های مختلف شهر با یکدیگر تعامل همه جانبه داشته باشند.

نماینده مردم شادگان در مجلس همچنین از مسؤولان خواست با توجه به آغاز سال تحصیلی در ارائه خدمات آموزشی به آینده‌‌سازان کشور یاری کنند./9463/د102/ص

ارسال نظرات