۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۱۴۴۶۵
امام جمعه بابل:

زمینه بهره‌گیری از مفاهیم قرآنی در جامعه فراهم شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل بر توجه بیشتر به مفاهیم قرآنی در جامعه تأکید کرد و گفت: انس بیشتر با مفاهیم قرآنی زمینه سعادت و تعالی انسان را فراهم خواهد کرد.
حجت الاسلام حسن روحاني، امام جمعه بابل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی، امام جمعه بابل، امروز در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع قرآنی یکی از روستاهای بابل بر توجه بیشتر به مفاهیم قرآنی در جامعه تأکید کرد و گفت: انس بیشتر با مفاهیم قرآنی زمینه سعادت و تعالی انسان را فراهم خواهد کرد.

وی با بیان این که ذهن و قلب انسان‌ها با قرآن و نماز روشن می‌شود، تصریح کرد: قرآن کریم برکت است و مأنوس شدن با قرآن کریم سربلندی و موفقیت را به دنبال دارد.

مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیا(ص) بابل با بیان این که باید تلاش شود جوانان و نوجوانان در سنین مختلف بیش از این با قرآن مأنوس شوند و آن را در زندگی خود وارد کنند، گفت: بهره‌‌گیری از مفاهیم قرآنی در متن زندگی انسان‌ها ضرورتی است که باید بیشتر به آن توجه شود.

حجت اسلام روحانی با اشاره به این که راه فهم و عمل به دستورات قرآنی یادگیری و تلاوت مستمر این کتاب آسمانی است تا آیات الهی در جان آدمی نفوذ کند، خاطرنشان کرد: بزرگان دین ارتباط با قرآن و تلاوت آن را در شبانه روز سفارشی کرده‌اند.

وی با گرامیداشت میلاد امام رضا(ع) با بیان این که باید زمینه فراهم شود تا نسل جوان ما در پناه قرآن کریم قرار گیرند، تصریح کرد: امروز ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه یک ضرورتی است که باید به طور جدی دنبال شود.

امام جمعه بابل، توسعه و ترویج مراکز قرآنی در سطح جامعه را ضروری دانست و بیان داشت: با توجه به تلاش دشمن در ترویج غرهنگ غربی باید تلاش تا فرهنگ ناب قرآنی در سطح جامعه نهادینه شود./950/پ202/س
ارسال نظرات