۲۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۱۴۷۶۳

سید حسن نصرالله با جنبلاط دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ سید حسن نصرالله در دیدار با ولید جنبلاط و وزیر راه و ترابری لبنان به گفت و گو پیرامون مسایل مختلف داخلی و خارجی لبنان پرداختند.
سيد حسن نصرالله و وليد جنبلاط
به گزارش خبرگزاری رسا، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، امروز در دیدار با ولید جنبلاط، رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه دروزی و غازی عریضی، وزیر راه و ترابری لبنان در حضور وفیق صفا، مسؤول واحد ارتباطات و هماهنگی مرکزی حزب الله لبنان به بحث و گفت و گو نشستند.

بنابر گزارش منابع خبری لبنان دو طرف، موضوع های مختلفی از جمله عملیات آزادسازی اسرای فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی، اوضاع و تحولات سوریه، دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری، نخست وزیر پیشین لبنان، اوضاع اقتصادی، معیشتی و اجتماعی مردم لبنان و خواسته مردمی این کشور و عملکرد دولت را بررسی کردند.

یکی دیگر از موضوعاتی که در این دیدار بررسی شد، روابط دوگانه حزب الله و حزب سوسیالیست ترقی خواه دروزی لبنان بود و دو طرف تمایل خود برای گسترش روابط دوستانه و بالا بردن سطح همکاری های دوطرفه در تمامی زمینه ها برای رویارویی با چالش های مرحله پیش رو، ابراز داشتند.

گفتنی است که جنبلاط، هفته پیش در مراسم استقبال از اعضای جدید حزب سوسیالیست ترقی خواه دروزی لبنان تاکید کرده بود که خواستار تشکیل حزبی جدید با رویکردی جدید است و می خواهد با تمامی احزاب و گروه ها روابط خوبی برقرار کند./981/ب903/گ
ارسال نظرات