۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۱۴۹۰۸

آغاز طرح حمایت از پژوهشگران حوزوی در آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ معاونت پژوهشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی از انتشار کتب پژوهشی محققان حوزه‌های علمیه استان حمایت می کند.
پژوهش


حجت الاسلام حسین نقدی، معاون پژوهشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این طرح در راستای حمایت از تولیدات پژوهشی و حمایت از انتظار کتب پژوهشی پژوهشگران حوزوی استان اجرا می‌شود.

وی شناسایی و حمایت از پژوهشگران حوزوی استان، برآورده‌کردن نیازهای علمی مراکز آموزشی پژوهشی استان، زمینه‌سازی برای مرجعیت حوزه در عرصه علوم انسانی و اسلامی، جهت دهی به تحقیقات دینی در ساحت علوم انسانی استان، توسعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی با نشر آثار جذاب و کاربردی را از‌ اهداف این طرح برشمرد.

حجت الاسلام نقدی خاطر‌نشان کرد: ابتکار و تولید علم در حوزه علوم انسانی و اسلامی، دارا‌بودن حداقل مدرک سطح دو حوزه و دارا‌‌بودن سابقه پژوهشی مورد قبول در شورای پژوهشی استان  شرط لازم برای پژوهشگران مشمول این طرح است.

معاون پژوهشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در ادامه با بیان این‌که بررسی و ارزیابی آثار دریافتی از سوی شورای پژوهشی مرکز مدیریت استان انجام خواهد شد، گفت: اولویت بررسی با آثاری خواهد بود که نیازهای علمی مراکز آموزشی و پژوهشی استان را بر‌آورده کند.

وی مهلت ارسال آثار را تا پایان آذر‌ماه امسال اعلام کرد و افزود: پژوهشگران می‌توانند آثار خود را به معاونت پژوهشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی واقع در بلوار 29 بهمن، ساختمان کتابخانه جضرت ولی‌عصر(عج) طبقه دوم با کدپستی 17531-51569 ارسال کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 3325711 0411 تماس بگیرند./935/پ202/س

ارسال نظرات