۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۱۷۲
با حضور استادان حوزوی؛

برگزاری دوره بصیرت دینی ویژه فرماندهان نیروی انتظامی آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از برگزاری دوره های بصیرت و اخلاق ویژه فرماندهان نیروی انتظامی استان خبر داد.
بصيرت/1
موسی آقالاری، معاون تربیت و آموزش استان آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: با توجه به جنگ نرم دشمن و تهاجم فرهنگی غرب علیه نظام اسلامی ایران، مدیران و فرماندهان انتظامی باید با تکیه بر سلاح ایمان، آگاهی و شناخت توطئه دشمن در خط مقدم ، در برابر این تهدیدات ایستادگی کنند.

وی خاطر نشان کرد: دوره بصیرت بر مبنای تدابیر ابلاغی ناجا همه ساله در شهر مقدس قم برگزار می شد، ولی امسال براساس اصل تمرکز زدایی این دوره به صورت غیر تمرکزی در تمامی استان های کشور برای فرماندهان و مدیران ادارات فرماندهی انتظامی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

آقالاری با اشاره به برگزاری دوره بصیرت دینی و اخلاقی در استان افزود: دوره بصیرت در استان هم اکنون از شانزدهم مهر ماه سالجاری با حضور اساتید برجسته حوزه‌های علمیه آغاز شده و در 9 مرحله برگزار خواهد شد.

وی گفت: در هر مرحله 45 نفر از فرماندهان و رؤسای ادارات استان به مدت 5 شبانه روز در مجتمع رفاهی برگزار می شود و در این دوره ها موضوعات اخلاق فردی، احکام خمس، احکام نگاه و تحلیل سیاسی در کنار برنامه های مذهبی از قبیل دعای توسل، زیارت عاشورا، استخر و زیارت امام زاده گان و دیدار با علما اجرا می شود.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی افزود: این دوره ها با هدف افزایش آگاهی فراگیران بر اصل معاد، آشنایی با پدیده‌های سیاسی و اجتماعی روز‌، افزایش و تبلور فضایل اخلاقی در رفتار برگزار می شود./935/پ203/س
ارسال نظرات