۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۱۵۸۲۳

اجرای طرح درهای باز در مرکز اسلامی بوستون

خبرگزاری رسا ـ طرح درهای باز مرکز اسلامی بوستون با هدف رفع افکار غلط درباره اسلام و برقراری پل ارتباطی میان مسلمانان و غیر مسلمانان آمریکا برگزار شد.
طرح درهاي باز مرکز اسلامي بوستون
به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز اسلامی بوستون آمریکا طرح درهای باز را با هدف مبارزه با اسلام هراسی و انتقال واقعیات اسلام و رفع افکار غلط درباره اسلام اجرا می کند.

این مرکز با برگزاری جلسات آموزشی، ابهامات آمریکایی ها درباره دین مبین اسلام و پیروان آن را برطرف می کند.

بسیاری از شرکت کنندگان در این مراسم درباره مسائلی که در جامعه و رسانه های آمریکایی نسبت به اسلام مطرح می شود به بحث پرداخته و سوال هایی را در این زمینه مطرح می کنند که از سوی کارشناسان اسلامی پاسخ داده می شود.

راشل گانون، یکی از شهروندان آمریکایی می گوید: از حادثه 11 سپتامبر ترس عجیبی از مسلمانان وجودم را فرا گرفته بود اما پس از شرکت در گفتگوهای آزاد با مسلمانان که در مرکز اسلامی بوستون برگزار می شود نظرم درباره مسلمانان تغییر کرد.

گری کوالسکی، یکی دیگران از شهروندان که در این طرح شرکت کرده است می گوید: شناخت خوبی نسبت به دین اسلام پیدا کرده ام، در حالیکه قبلا از پیروان این دین می ترسیدم.

لازم به ذکر است، از زمان حادثه 11 سپتامبر مرکز اسلامی بوستون فعالیت های مهمی را برای تشویق غیر مسلمانان آمریکایی به شناخت بیشتر اسلام و اجرای گفتگوهای آزاد با مسلمانان این کشور انجام داده است./982/ب903/گ
ارسال نظرات