۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۱۵۸۹۱

کارگاه آموزشی خانواده ویژه طلاب اهواز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور مشاوره و ازدواج مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز اظهار داشت: کارگاه آموزشی خانواده ویژه طلاب متأهل و غیر متأهل اهواز برگزار می شود.
کارگاه آموزشی خانواده ویژه طلاب اهواز برگزار می شود
حجت الاسلام سعید جوانمرد زاده، مسؤول امور مشاوره و ازدواج مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز اظهار داشت: با توجه به تأکیدات دین مبین اسلام به کانون خانواده، دوره های آموزشی از سوی معاونت تهذیب برگزار می شود.

وی با اشاره به این که طی نشست معاونت تهذیب با آیت الله موسوی جزایری، وی بر اجرای برنامه ها ویژه خانواده ها تأکید کرد، اظهار داشت: این معاونت در زمینه مشاوره و تحکیم خانواده به استفاده از اردوها، مسابقات کتاب، همایش ها و کارگاه آموزشی، برنامه های خود را اجرا می کند.

حجت الاسلام جوانمرد زاده با بیان این که در طول سال تحصیلی برنامه های آموزشی خانواده معاونت تهذیب ویژه طلاب متأهل و غیر متأهل پایه های هفت تا ده برگزار می کند، تصریح کرد: جلسه های آموزشی مجردها یک شنبه ها صبح و طلاب متأهل سه شنبه ها صبح می باشند.

مسؤول امور مشاوره و ازدواج مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز با بیان این که کارگاه آموزشی خانواده توسط حجت الاسلام سید موسی فراغت تدریس می شود، گفت: محبت در خانواده، شناسایی چالش ها در خانواده و مقابله با آنها و مدیریت همسر و فرزند محتوای جلسه های طلاب متأهلان و شاخص انتخاب همسر، شیوه خواستگاری و نکات اولویت انتخاب همسر از محتوای جلسه های کارگاه آموزشی طلاب مجرد هستند.

وی با بیان این که همایش ها در زمینه آموزش خانواده های طلاب نیز از سوی معاونت تهذیب برگزار می شوند، افزود: این همایش ها به صورت فشرده در یک یا دو روز ویژه دو قشر از طلاب نخست طلاب متأهل همراه با خانواده و دوم ویژه مبلّغانی که مشاوره می دهند، می باشند.

حجت الاسلام جوانمرد زاده در پایان با بیان این که برگزاری این برنامه ها با اولویت طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) است، عنوان داشت: مدیران حوزه های علمیه که تمایل دارند در این دوره ها شرکت کنند، می توانند به معاونت تهذیب مراجعه کنند./9463/ت303/ص
ارسال نظرات