۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۱۶۰۶۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

معادلات جهانی به نفع اسلام رقم می‌خورد

خبرگزاری رسا ـنماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که دولتمردان آمریکا باید منتظر حوادثی دیگر در ایالات متحده باشند، گفت: معادلات جهانی به نفع اسلام در حال رقم خوردن است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت السلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در آغاز به کار کارگاه آموزشی مسؤولان روابط عمومی نواحی در سالن اجتماعات سپاه استان اظهار داشت: جنبش تسخیر وال استریت که در ادامه موج بیداری اسلامی واقع شده، نماد نفرت جهانی از نظام های مادی غرب و کاپیتالسیتی استکبار جهانی است.

وی با بیان این‌که جنبش موسوم به 99 درصدی در آمریکا تحولات جدیدی را رقم خواهد زد، خاطر نشان کرد: دولتمردان آمریکا باید منتظر حوادثی دیگر در ایالات متحده باشند، در حقیقت معادلات جهانی به نفع اسلام در حال رقم خوردن است، در حقیقت انقلاب‌های اخیر منطقه خاورمیانه و دیگر کشورهای اروپایی بی تردید متاثر از انقلاب اسلامی است،.

حجت الاسلام ولایی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بیش از گذشته در حال انزوا به سر می برد، خاطر نشان کرد: اگر دولتمردان آمریکا به جای استعمارگری و تامین امنیت رژیم جعلی اسرائیل‌ به فکر مطالبات به حق ملت خود بودند، امروز شاهد افت شاخص های متعدد اقتصادی و رکود در بخش های صنعتی نبودند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیج به عنوان یک شبکه گسترده اجتماعی، رسانه‌ای فراگیر محسوب می‌شود، اظهار داشت: با استفاده از توانایی و انرژی عظیم بسیج می‌توان آرمان ها و ارزش های نهفته در درون انقلاب اسلامی را به جهانیان انتقال داد.

وی افزود: دو عنصر صداقت و عقلانیت را در انعکاس اخبار از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از آنجا که فطرت آدمی از دروغ و ریا نفرت داشته و گرایش به صداقت، عدالت و عقلانیت دارد، بایستی در اوج دروغ پردازی ‌های رسانه‌ای غربی علیه انقلاب اسلامی ایران، اخباری در جهت تعالی نظام منعکس کنید.

حجت الاسلام ولایی افزود: علت این‌که رسانه‌های استکبار جهانی تلاش می‌کند جایگاه معنوی بسیج را متزلزل کند در این حقیقت نهفته است که استکبار جهانی به توانمندی عظیم بسیج پی برده و می‌داند که تا زمانی که بسیج هست، نخواهد گذاشت استکبار جهانی و ایادی مزدور آنها در سرتاسر جهان به مطامع دنیوی و شیطانی خود نایل شود.

همچنین علی اصغری، مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در سخنانی با بیان این‌که نبایستی در حوزه خبر کیفیت را فدای کمیت کرد، اظهار داشت: امروز با آمار و ارقام و اعداد نمی‌توان حوزه رسانه را مدیریت کرد و بایستی با استفاده از فناوری‌های مدرن رسانه‌ای بتوان اخبار رویدادها را انتقال داده و فرصت را از دست رقبای رسانه‌ای ربود تا بتوان خبر را در صدر اخبار رسانه‌ای قرار داد./935/پ202/س
ارسال نظرات