۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۱۶۱۳۰

دومین همایش آموزشی مبلغان طرح معراج در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دومین همایش آموزشی مبلغان طرح معراج با موضوع بررسی برخورد با ناهنجاری های غریزه جنسی در اهواز برگزار شد.
دومين همايش آموزش مبلغين طره معراج
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دومین همایش آموزش مبلغان طرح معراج با موضوع بررسی برخورد با ناهنجاری های غریزه جنسی صبح امروز با سخنرانی حجت الاسلام هادی حسین خانی، استاد حوزه علمیه قم در دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

در بخش نخست این همایش حجت الاسلام قربانی، مسؤول طرح معراج گزارشی از عملکرد طرح در استان خوزستان ارایه داد.

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام حسین خانی، استاد حوزه علمیه با بیان این که اساس اولیه در کارهای تربیتی بسیار مهم و تأثیرگذار است، ابراز داشت: اساس اولیه امور تربیتی، همان تربیتی است که در دین مبین اسلام مطرح شده است که می توان آن را در قرآن کریم و کلام شیرین و زیبای ائمه اطهار علیهم السلام پیدا کرد.

استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: براساس آیات محکمه قرآن می توان دریافت که مبنای تربیتی «انسان مختار است» محکم و کاملا صحیح است.

حجت الاسلام حسین خانی با بیان این که بعد از مبنای تربیتی موضوع اصل تربیت مطرح می شود، تصریح کرد: در تربیت باید براساس اختیار انسانی عمل کرد؛ چراکه تربیت تحمیلی و اجباری هیچ گاه جواب نمی دهد.

این کارشناس مسایل تربیتی به روش ها و راهکارهای تربیتی اشاره و خاطرنشان کرد: روش و راهکارهای تربیتی کلیدی است که می تواند همه قفل های پیش روی ما در امور و اصول تربیتی را برطرف کند./9461/پ203/ص
ارسال نظرات