۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۶۱۷۶
استاندار گیلان:

ایران اسلامی همه داشته‌های خود را مدیون ولایت‌پذیری مردم است

خبرگزاری رسا ـ استاندار گیلان در مراسم راهپیمایی 13 آبان در رشت‌ گفت: ایران اسلامی همه ارزش‌ها و داشته‌های خود را مدیون ولایت پذیری مردم است.
استاندار گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، مهدی سعادتی، استاندار مازندران در مراسم راهپیمایی 13 آبان در میدان شهرداری رشت، با گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار دانش آموز شهید‌ گفت: رژیم پهلوی و دشمن بعثی هیچ‌گاه فکر نمی کردند که فرهنگ شهادت در ایران آغازگر چنان حرکتی عظیمی شود که ایران اسلامی به الگوی آزادی خواهان جهان تبدیل شود.

استاندار گیلان در خصوص ویژگی دشمنی مردم ایران با آمریکا اظهار کرد: این دشمنی همواره در طول تاریخ و بین جریان حق و باطل وجود داشته و آمریکای امروز مظهر شیطان و باطل است.

سعادتی با اشاره به توطئه های بسیار آمریکا در دوران قبل، حین و بعد از پیروزی انقلاب ایران، خاطرنشان کرد: آمریکا در مبارزات نرم افزاری و سخت افزاری خود در برابر ملت ایران نه تنها پیروز نبوده بلکه در مواجه با اراده آهنین دانش آموزان و دانشجویان بصیر ایرانی شکست خورده است.

وی با بیان این که ایستادگی و جنبش دانش آموزی انقلاب ایران به ثمر نشسته است، گفت: امروزه در دل آمریکا و در 80 کشور دنیا جنبش رشد و آگاهی ملت ها که متاثر از انقلاب ایران است دیده می شود.

استاندار گیلان تاکید کرد: ملتی که با روحیه جهاد، استکبار ستیزی، بسیجی، شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری ایستادگی کند، پیروز است.

سعادتی بر قدرشناسی نسبت به نعمت انقلاب تأکید کرد و گفت: دانش آموزان و دانشجویان باید با مسؤولیت‌پذیری و دشمن‌شناسی رسالت عظیم خود را انجام دهند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شکل گیری جبهه متحد پایداری اسلامی در جهان اسلام، گفت: دانش آموزان و دانشجویان ایرانی باید سردمدار برافراشتن پرچم لا اله الا الله در جهان باشند.

استاندار گیلان نسبت به توطئه‌های دشمن برای خدشه‌دار کردن وحدت در اقشار مختلف ایران اسلامی هشدار داد و گفت: دشمن در چند هفته اخیر سناریوهای مختلفی را برای از بین بردن وحدت در ایران طراحی و اجرا کرده است.

سعادتی، سوء استفاده از اختلاس اخیر را برای ایجاد دلسردی و ناامیدی در کشور از مهم‌ترین توطئه‌های دشمن دانست و گفت: اراده رهبر معظم انقلاب و سران سه قوه پیگیری و به مجازات رساندن اختلاس‌گران است.

استاندار گیلان در بخشی دیگر ازسخنان خود بر تمسک به ولایت فقیه تأکید کرد و گفت: ایران اسلامی همه ارزش‌ها و داشته‌های خود را مدیون ولایت‌پذیری مردم است.

سعادتی، انحراف انقلاب‌های الجزایز و افغانستان را نمونه انقلاب‌های فاقد عنصر رهبری معرفی و اظهار کرد: اگر انقلاب از رهبر دور شود، به بی‌راهه می‌رود.

مراسم 13 آبان در رشت با اجرای سرود دانش آموزی، قرائت مقاله و بیانیه دانش آموزان و دانشجویان بسیجی به پایان رسید./950/پ202/س
ارسال نظرات