۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۱۶۱۸۷
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات استان اردبیل:

عاقبت توطئه های آمریکا خشم و نفرت جهانی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات استان اردبیل گفت: عاقبت توطئه های آمریکا خشم و نفرت جهانی و بی‌آبرویی در مجامع بین المللی است.
مراسم راهپيمايي روز 13 آبان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، هزاران نفر از اقتشار مختلف مردم و نمازگزاران جمعه اردبیل امروز در حالی با شعار های کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، سالروز 13 آبان را گرامی داشتند که سرما و برودت هوا در این خطه از کشور قابل توجه بود.

مردم با سر دادن شعارهایی از جمله «‌شعار ما نبرد با آمریکاست»، «‌امت ما بیدار است ‌از آمریکا بیزار است»، «‌ارمغان انقلاب بیداری اسلامی، تنفر از آمریکا دستاوردی جهانی است‌»، «‌سرمایه‌داران غرب ظالم یک درصدند حق‌طلبان جهان 99 درصدند‌»، «‌مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل‌» و «‌مرگ بر ضد ولایت فقیه‌» نفرت و انزجار خود را از توطئه‌های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

اقشار مختلف مردم اردبیل به ویژه طلاب، دانش‌آموزان و دانشجویان امروز با در دست داشتن پارچه نوشته هایی ضمن حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب، خواستار محاکمه جنایتکاران آمریکا و رژیم صهیونیستی در مجامع و دادگاه های بین المللی شدند.

حجت الاسلام ولی نظرپور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات استان اردبیل در جمع مردم اردبیل گفت: قیام دانشجویان پیرو خط امام علیه استکبار جهانی موجب دمیده شدن روح ایثار در جامعه اسلامی ایران عزیز شد که از برکات آن تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران بود.

وی خاطر نشان کرد: بصیرت نوجوانان انقلابی ریشه در مکتبی دارد که با رهبری داهیانه امام راحل به نتیجه رسیده و فروغ این انقلاب اکنون بر سیاهی دنیای معاصر تابیده و چشم ملت های مظلوم را بر واقعیات کشورهایشان روشن ساخته و بیداری اسلامی، بیداری ملت ها و بهارهای عربی و جنبش های وال استریت را به آنان هدیه داده است.

حجت الاسلام نظرپور وحدت و همدلی ملت ایران در 32 سال گذشته را عامل درماندگی استکبار جهانی دانست و گفت: آمریکا امروز متهم اصلی تروریست دولتی در جهان است و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان اعلام کردند مدارک و اسناد روشن و مبرهن برای این اقدام رژیم منفور آمریکا وجود دارد.

وی سقوط نظام دیکتاتوری و سرمایه داری غرب را آغاز حرکت نجات‌بخش امت اسلامی دانست و گفت: به یقین عاقبت دیکتاتورهای منطقه به ویژه حسنی مبارک و قذافی در انتظار سران آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس است که امروز با حربه‌های مختلف، ملت ایران را متهم به ترور و تروریست می‌کنند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات استان اردبیل با تأکید بر این‌که عاقبت توطئه های آمریکا خشم و نفرت جهانی و بی‌آبرویی در مجامع بین المللی است، افزود: راهپیمایی امروز در حمایت از نهضت‌‌های بیداری اسلامی نشان داد که ملت ایران همچنان در حرکت مبارزاتی خود روبه جلو پیش می‌رود./935/پ202/س
ارسال نظرات