۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۱۶۲۱۹
همزمان با عید سعید قربان؛

افتتاحیه پنجمین دوره آموزش معارف مهدویت برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ پنجمین دوره آموزش معارف مهدویت، تربیت مربی و مقدماتی خواهران و برادران حوزوی و دانشگاهی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) همزمان با عیدسعید قربان در مشهد آغاز می شود.
دوره آموزشي
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید جعفر موسوی نسب گفت: افتتاحیه پنجمین دوره های آموزش معارف مهدویت در دو مقطع تربیت مربی و مقدماتی خواهران و برادران با حضور بیش از 300 دانش پژوه ورودی این بنیاد در سال تحصیلی جدید برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، رییس هئیت مدیره بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) سخنرانی خواهد کرد، افزود: در این مراسم، از دانش پژوهان فارغ التحصیل و برتر ین های آزمون مرکز تخصصی مهدویت شعبه خراسان رضوی تقدیر می شود.

وی اظهارداشت: دانش پژوهان دوره های تربیت مربی و مقدماتی معارف مهدویت، درسال تحصیلی 90- 91، که در یک سال تحصیلی با موضوعات مختلف پیرامون معارف مهدویت از جمله؛ ضرورت مباحث مهدویت، امام مهدی(عج) در قرآن و روایات، آسیب شناسی مهدویت ، غرب و مهدویت ، شبهه شناسی .... آشنا می شوند.

خاطرنشان می شود افتتاحیه پنجمین دوره آموزش معارف مهدویت ، روز دوشنبه 16آبان ماه ساعت 14:30 در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد./930/د102/ص
ارسال نظرات