۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۱۶۲۶۰
با پیام آیت‌الله صافی گلپایگانی؛

اجلاس بین المللی غدیر از 22 آبان در مشهد آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دهه ولایت اجلاس بزرگ غدیر با پیام حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید و با حضور شماری از علما، استادان و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی از کشورهای مختلف جهان از 22 آبان ماه در مشهد برگزار می‌شود.
اجلاس بین المللی غدیر از 22 آبان در مشهد آغاز می‌شود عدير غدير، جشن عيد غدير
عبدالله رضاداد، از مسوولان برگزاری اجلاس علمی غدیر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: همزمان با دهه ولایت اجلاس بزرگ غدیر با پیام حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید و با حضور شماری از علما، استادان و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی از کشورهای مختلف جهان از 22 آبان ماه در مشهد برگزار می‌شود. 

وی اظهار کرد: آیت الله سند از بزرگان و مراجع علمی نجف اشرف، استاد سیدعلی میلانی و  محمدتقی سبحانی از اساتید حوزه علمیه قم، سیدمهدی میرباقری، آیت الله سیدان از علمای مشهد، دکتر علی الشیخ و دکتر عصام العماد از اساتید مدعو این همایش هستند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه اجلاس امسال با پیام حضرت آیت الله صافی گلپایگانی آغاز خواهد شد، افزود: تلاش شده است امسال قرائت پیام توسط خود استاد صورت گرفته و از طریق ویدئوکنفرانس پخش شود.

وی با اشاره به طرح موضوعات متنوع روز در این همایش، «جلوه های توحید در خطبه غدیر» و «علی(ع) و آینده انسان وجهان» را از موضوعات این اجلاس عنوان وتصریح کرد: پس از طرح بحث از سوی کارشناس مجری برنامه، استاد مدعو به تبیین و ارائه بحث می پردازد.

رضاداد خاطرنشان کرد: چهارمین اجلاس علمی غدیر به همت مجمع علمی فرهنگی غدیر، از 22 تا 26 آبان ماه ساعت 19:30 در محل تالار ولایت هتل الغدیر مشهد برگزار می شود./930/ت302/ص
ارسال نظرات