۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۰۱:۳۸
کد خبر: ۱۱۶۴۸۹
20 آبان‌ماه؛

آغاز سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی گفت: از روز جمعه 20 آبان ماه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی در مشهد و شهرستان های استان آغازخواهد شد.
مسابقات قرآني/1
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام سعید آخوندی با بیان این مطلب اظهار داشت: سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم، جمعه 20 آبان ماه در رشته مفاهیم عمومی که پیش شرط حضور در دیگر رشته های مسابقات است در مشهد و دیگر شهرستان های استان به صورت یکپارچه از ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به درخشش نوجوانان خراسانی در سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: در این دوره از مسابقات نوجوانان مشهدی با کسب 6 رتبه در رشته های مختلف و کسب رتبه اول مسابقات توانستند به خوبی بدرخشند.

آخوندی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزارکننده این دوره از مسابقات و همچنین رسانه ها بیان داشت: برای ایجاد انگیزه و شکوفایی هرچه بیشتر دیگر نوجوانان استان از رسانه ها درخواست داریم تا نسبت به معرفی نوجوانان برترخراسان رضوی در این دوره از مسابقات اقدام نمایند.

مسوول فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تصریح کرد: امید است که شرکت کنندگان خراسان رضوی در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نیز همچون سی و سومین دوره مسابقات با کسب رتبه های برتر خوش بدرخشند.

وی با اشاره به طرح قرآنی تسنیم گفت: همچنین در راستای تقویت شرکت کنندگان این دوره از مسابقات طرح قرآنی تسنیم با حضور اساتید برجسته در شهرستان های مختلف استان برگزار خواهد شد.

آخوندی ادامه داد: اساتیدی چون حمید شاکرنژاد، وحید مجتهدزاده، مهدی حسنی، جواد پناهی، سادات فاطمی و ... در این طرح حضور خواهند داشت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از این اساتید افزود: در زمان برگزاری سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم مقطع شکوفه ها بیش از 4 هزار دانش آموز در ایام برگزاری این مسابقات در محل مسابقات حضور یافتند و امید است در این دوره از مسابقات نیز شاهد حضور پررنگ جوانان و نوجوانان باشیم./930/د102/س
ارسال نظرات