۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۱۶۵۱۹
با صدور بیانیه‌ای؛

نماینده ولی در گیلان ‌اقدام تروریستی در سامرا را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیامی اقدام تروریستی که موجب و به شهادت رسیدن زائران عتبات عالیات شد را محکوم کردند.
بيانيه
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و مهدی سعادتی، استاندار امروز در پیام مشترکی حرکت ننگین تروریستی و به شهادت رسیدن زائران عتبات عالیات را محکوم کردند.

در این پیام آمده است: رسم سالکان است که در نهایت شناخت و در اوج صداقت و پاکی روح به وصل معشوق نائل آیند و سرمست از شراب طهور در جوار حق تعالی به سروری مولایشان حسین بن علی‌(ع) جاودانه آرام گیرند.

این پیام می افزاید: چه نیک است که این دل کندن از سرای فانی توسط شقی ترین آفریده ها و جاهلان آخر الزمان باشد.

این پیام می افزاید: و اینک ما جامانده های غمگین تنها دل خوش به تحقق وعده الهی ظهور ناصر حق می مانیم به این امید که با سپردن پرچم ولایت به حضرت ولی عصر (عج) از انصار قائم آل محمد (ص) قرار گرفته و او را در طریق محو ظلم و احیای عدل علوی یاریگر باشیم. 

عروج عرشیان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) تبریک و تهنیت و به عزیزانشان و مردم شریف استان تسلیتی دوباره می گوئیم و برای مجروحان و مصدومان این حادثه تروریستی آرزوی بهبودی عاجل از خداوند منان مسئلت می نمائیم.

گفتنی است، بر اثر انفجار بمبی که عصر روز سه شنبه در نزدیک شهر سامرا در عراق رخ داد، سه نفر از زائران گیلانی به مقام رفیع شهادت نائل آمدند و هفت نفر نیز مجروح شدند./950/د101/س
ارسال نظرات