۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۱۶۵۲۸

دومین جشن بزرگ دهه ولایت برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دومین مراسم جشن بزرگ دهه ولایت با حضور حدود سه هزار نفر از مردم ولایتمدار شهرستان شوش در حرم حضرت دانیال نبی(ع) برگزار شد.
جشن دهه ولايت در خوزستانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، دومین مراسم جشن بزرگ دهه ولایت با سخنرانی حجت الاسلام فالی و مداحی خوانی ملاباسم و ملاجلیل کربلایی و شرکت حدود سه هزار نفر از مردم ولایتمدار شهرستان شوش روز گذشته در حرم حضرت دانیال نبی(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ این مراسم با حضور حجت الاسلام امام، امام جمعه شوش، فرماندار این شهرستان، نماینده مردم شوش در مجلس و مسؤولان محلی، از سوی بخش فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان و ارگان های محلی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام سید محمد باقر فالی، خطیب عرب زبان کویتی، با اشاره به تحول و نگرش در ساختار جهان، گفت: در دنیا شاهد تغییری همچون تعویض مسؤولان و مدیران ارگان ها و دستگاه ها هستیم اما در تنصیب الهی چنین چیزی وجود ندارد و کسی که از سوی خداوند تنصیب می شود تا ابد الگویی برای جامعه خواهد ماند.

این خطیب کویتی به فضایل و کرامات امام علی(ع) اشاره کرد و افزود: اسلام بدون ولایت امام علی(ع)، اسلام ناقص و نماز بدون ولایت حضرت علی(ع)، قبول نخواهد شد.

حجت الاسلام فالی در پایان سخنان خود با تشکر از برپا کنندگان جشن های دهه ولایت در خوزستان، خاطرنشان ساخت: اجرای برنامه های دهه ولایت در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی نشان از اهمیت واقعه غدیر در میان مسلمانان است./9463/پ203/ص
ارسال نظرات