۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۶۶۱۴
به همت اداره کل اوقاف آذربایجان غربی؛

مسابقات استانی قرآن کریم خواهران در آذربایجان غربی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در بخش خواهران به کار خود پایان داد.
سازمان اوقاف و امور خيريه
حجت الاسلام کمیل ضیاعی، معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی،‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم آذربایجان غربی که با حضور نفرات برتر شهرستان‌های استان در هر رشته برگزار شد، امروز به کار خود پایان داد.

وی گفت: سی و چهارمین دوره از مسابقات استانی قرآن کریم با حضور 80 نفر بانوان در مسجد نرگس خاتون ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام ضیاعی حفظ، ترتیل و قرائت را از رشته‌های این دوره از مسابقات قرآن کریم اعلام و خاطرنشان کرد: رشته حفظ نیز به مراحل حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و کامل تقسیم‌بندی شده بود.

این مقام مسؤول با بیان این‌که شرکت کنندگان در مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم افراد بالای 16 سال بودند، اظهار کرد: نتایج سی و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم استان فردا اعلام می شود.

حجت الاسلام ضیاعی با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ویژه برادران گفت: این دوره از رقابت‌ها نیز با حضور 195 نفر به مدت دور روز از بیست و ششم تا بیست و هفتم آبان‌ امسال در مسجد نرگس خاتون ارومیه برگزار خواهد شد.

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در ادامه از آغاز نام‌نویسی مرحله شهرستانی مسابقات مفاهیم قرآن کریم خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا بیست و پنجم آبان‌ فرصت دارند تا با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها نسبت به نام‌نویسی در این دوره از مسابقات اقدام کنند.

وی گفت: زمان برگزاری این رقابت‌ها چهارم آذرماه سال‌جاری است./936/پ202/س
ارسال نظرات