۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۶۷۲۹

ویژه نامه فضائل و گفتار امام علی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه نامه فضائل علی، گفتار علی، همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم در اهواز منتشر شد.
ويژه نامه فضائل


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ویژه نامه فضائل علی، گفتار علی(ع)، به سردبیری محمود حبیبی نژاد همزمان با عید سعید غدیر خم در اهواز منتشر شد.

این ویژه نامه از دو بخش فضایل و گفتار امام علی(ع) تشکیل شده که در بخش اول به کرامات و فضیلت های امیرالمؤمنین(ع) پرداخته و در بخش دوم به احادیث، روایات و سخنان این امام همام اشاره می کند.

در قسمتی از بخش نخست این ویژه نامه به مطلبی با عنوان علی(ع)؛ معیار شناخت مؤمن و منافق آمده که در آن می‌خوانید: ابوذر می گوید زمان رسول خدا منافقین را به سه علامت می شناختیم که اولین آن نسبت دروغ به خدا و پیامبر دادن بود و دوم در نماز شرکت نکردن و آخرین آن نیز بغض و کینه نسبت به علی بن ابی طالب(ع) داشتن است.

قابل ذکر است، در این ویژه نامه داستان هایی کوتاه و جذاب از قضاوت های شگفت انگیز امام علی(ع) و حکایات آموزنده از این امام همام به چاپ رسیده که جذابیت خاصی را به این ویژه نامه بخشیده است.

همچنین در یکی دیگر از صفحات این ویژه‌نامه می خوانید: امیرالمؤمنین(ع) فرمود: قرآن را به سخن آورید ولی قرآن برای شما سخن نمی گوید، من می توانم از آن خبر دهم، علوم گذشته و آینده در آن کتاب آسمانی موجود است، احکام و مسایل مورد احتیاج شما و تفسیر موارد اختلافتان در آن کتاب موجود است، اگر از من بپرسید به شما نیز تعلیم خواهم کرد.

گفتنی است این ویژه نامه در شمارگان دو هزار نسخه 16 صفحه ای همراه با مسابقه راویان غدیر 6، کاری از امور نشریه واحد فرهنگی پایگاه امام خمینی(ره)  مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اهواز است./9465/پ203/ع

ارسال نظرات