۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۰۴۶
در هفته جاری؛

آیت الله نوری همدانی به روسیه سفر می کند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله‌ نوری همدانی به دعوت شماری از علمای شیعه و سنی روسیه، در هفته جاری به این کشور سفر می کند.
ورود آيت الله نوري همداني به مازندران ديدار آيت الله نوري همداني با خانواده هاي شهدا، ايثارگران و جانبازان خوزستان آيت الله نوري همداني
حجت الاسلام محمد حسین شمس مسؤول دفاتر استان های دفتر حضرت آیت‌الله‌ نوری همدانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از سفر این مرجع تقلید به کشور روسیه خبر داد.

وی ابراز داشت: حضرت آیت‌الله‌ نوری همدانی بنا به دعوت علمای شیعه و سنی روسیه به این کشور سفر می کند.

حجت الاسلام شمس افزود: سفر حضرت آیت الله نوری همدانی و هیات همراه ایشان به روسیه پنج روزه خواهد بود و این مرجع تقلید تا پایان هفته میهمان مسلمانان، شیعیان و علمای روسیه خواهند بود.

این عضو دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: این مرجع تقلید روز یک شنبه 29 آبان ماه از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تهران به همراه یک هیات عازم کشور روسیه خواهد شد.

وی دیدار با علمای شیعه و سنی، جلسه با عالمان ادیان مختلف روسیه و سخنرانی در جمع ایرانیان مقیم این کشور را از جمله برنامه های حضرت آیت الله نوری همدانی در سفر به مسکو عنوان کرد.

گفتنی است، حضرت آیت الله نوری همدانی تاکنون افزون بر سفرهای داخلی به استان های مختلف کشور، به دو کشور کنیا و تانزانیا نیز سفر کرده است.

موضع گیری ها و سخنان این مرجع تقلید در مورد موج بیداری اسلامی و تحولات جهان اسلام و اتفاقات کشورهای اسلامی بازتاب های زیادی به همراه داشته است./924/ت301/ج
ارسال نظرات