۰۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۱۷۶۰۸
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

قرائت شیعه از ولایت، اطاعت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا پیروی از خط ولایت فقیه را عامل تداوم و پایداری انقلاب اسلامی دانست و گفت: قرائت شیعه از ولایت، اطاعت است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در یادواره 52 شهید بخش سیه رود جلفا اظهار داشت: تنها راه حفظ و تداوم روحیه شهاد طلبی در جوانان انتقال فرهنگ ایثارگری های شهدا به نسل های امروزی است.

وی، با بیان این‌که توان و قدرت ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی در سایه همین فرهنگ ایثار و شهادت طلبی است، افزود: استکبار به خوبی به مساله واقف است و اگر خلاف این بود به یقین در همان روزهای نخست انقلاب اسلامی را از بین برده بودند.

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که بقای دین و ارزش‌های الهی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تضمین می‌شود، افزود: تا زمانی که تفکر بسیجی و رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری در جامعه حاکم باشد دشمنان در توطئه های خود ناکام خواهند ماند.

وی در ادامه با اشاره به تحولات منطقه ای گفت: انقلاب اسلامی همه معادلات جهان سیاسی و استراتژیک استکبار جهانی را در هم ریخت، به جرأت می توان گفت؛ انقلاب اسلامی مردمی‌ترین، مذهبی‌ترین و الهام بخش‌ترین انقلابی است که توانسته با پشت سر گذاشتن بحران‌ها همچنان استوار بماند.

وی با تاکید بر این‌که جنبش ضدسرمایه‌داری و 99 درصدی نتیجه ظلم و تعدی و ستم غرب نسبت به مردم آمریکا و اروپا است، خاطر‌نشان کرد: ادعاهای بی‌اساس غرب و آمریکا علیه ایران نشانی بزرگ از ضعف و استیصال آنها است و دشمن باید بداند ملت ما در برابر این فشارها هرگز تسلیم نخواهد شد.

حجت الاسلام ولایی با اشاره به تهدید اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران و همچنین گزارش همزمان مدیرکل آژانس هسته‌ای را نشانه توافق و استفاده ابزاری از مجامع بین‌‌الملی علیه ایران دانست و گفت: توان و قدرت ایران در داشتن سلاح اتمی و غیر متعارف متمرکز نیست، بلکه قدرت ایران در وجود ایمان راسخ و جوانان سلحشور و شهادت طلب با تکیه بر قدرت لایزال الهی است که لرزه براندام روبه اضمحلال استکبار انداخته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با بیان این‌که ایران با همه قدرت آماده دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: اکنون دوران زورمداری و ابرقدرتی به پایان رسیده و هیچ کشوری نمی تواند مانع توسعه و پیشرفت کشور دیگر شود، چنان‌که بیداری و خیزش کشورهای اسلامی و عربی این مسأله را ثابت کرد.

وی در ادامه با بیان این‌که کسب موفقیت‌های بین‌المللی در عرصه‌های مختلف ثمره ولایت‌مداری مردم ایران است، ادامه داد: سعادت دنیا و آخرت در ولایت‌مداری خلاصه شده، اگر خواهان بصیرت و سعادت هستیم باید تابع محض رهنمود ولایت فقیه باشیم.

حجت الاسلام ولایی ولایتمداری را لازمه تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: پیروی از خط ولایت فقیه عامل تداوم و پایداری انقلاب بوده و مردم آگاه و با بصیرت کشور با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب، دشمنان انقلاب را در انجام همه مراحل و پی‌ریزی دسیسه‌ها ناامید می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که قرائت و برداشت شیعه از ولایت، اطاعت است، گفت: شیعیان و مسلمانان به ولایت عشق، محبت و علاقه داشته و پیروی از فرامین ولی فقیه را برای خود واجب می دانند، ولایت موجب حقانیت شرع مقدس اسلام و آموزه‌های دینی است.

حجت الاسلام ولایی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که بسیج رسالتی خطیر در دفاع از حریم ولایت بر عهده دارد، گفت: بسیج به برکت عشق و علاقه به ولایت و رهبری در همه زمینه‌ها به اوج اقتدار و تعالی رسیده و انقلاب را در‌ فتنه‌ها بیمه کرده است./935/پ202/س
ارسال نظرات