۰۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۱۷۶۷۵
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

بسیج سند زنده حقانیت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل گفت: بسیج سند همیشه زنده حقانیت انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: امروز بسیجیان ما حریم‌داران مبانی دینی و شریعت پیامبر هستند.
بسيج
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام علی مهرپور، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل امروز در گردهمایی اقشار مختلف بسیج نواحی اردبیل اظهار داشت: هنوز پس از گذشت سال ها، ایران اسلامی از برکات فرمان تاریخی امام راحل در شکل‌گیری بسیج بهره مند است.

وی با تاکید بر این‌که بسیج نظام اسلامی ایران، الگویی برای دیگر کشورهای اسلامی شده است، خاطر‌نشان کرد: بسیج سند همیشه زنده حقانیت انقلاب اسلامی است که در آن پیشگویی قرآن و مکتب الهی به روشنی تحقق یافته است.

حجت‌الاسلام مهرپور با بیان این‌که نهضت سرخ حسینی در حرکت تاریخی امام راحل جلوه‌ای واقعی پیدا کرد، گفت: زمین هیچ‌گاه خالی از حجت حق نخواهد بود، امروز انقلاب اسلامی الهام بخش حرکت بیداری اسلامی در منطقه و حتی اروپا و آمریکا است.

وی خواستار بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی اعتقادی و دینی به عموم آحاد جامعه به ویژه بسیجیان شد و افزود: هر چند در مرحله اول شکل‌گیری این نهاد تمام ذهنیت‌ها معطوف به مسائل نظامی بوده، اما حضور مقتدر بسیج در صحنه‌های دیگر سبب شده تا رسالت گسترده بسیج برای عموم مردم تبیین شود.

حجت‌الاسلام مهرپور بسیج را مدافع اصلی اسلام و ارزش‌های آن دانست و ادامه داد: در سه دهه گذشته پیشگویی قرآن کریم در ظهور نیروهای مختلف و مدافع اسلام و شریعت دین محقق شده به گونه‌ای که امروز بسیجیان ما حریم‌داران مبانی دینی و شریعت پیامبر هستند.

همچنین علی تیموری، فرمانده سپاه ناحیه اردبیل در این گردهمایی در سخنانی اظهار داشت: تشکیل بسیج با فرمان امام خمینی(ره) در پنجم آذر 58 تدبیر حکیمانه‌ای بود که تا امروز برکت و عزت این فرمایش بزرگ کشور را از آسیب‌ها و تهدیدها در امان داشته است.

وی با تأکید بر این‌که بسیجیان همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند، گفت: رویارویی با نفاق در دوران دفاع مقدس، حضور در عرصه‌های سازندگی، مقابله فرهنگی در حوزه جنگ نرم و هوشیاری در فتنه سال 88، نشان داد که بسیج در مسیر ولایت قرار دارد و لحظه‌ای این منبع نور را رها نخواهد کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات