۱۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۱۸۴۲۳
آیت الله طبرسی:

شکار هواپیمای جاسوسی اقتدار دفاعی نظام را نشان داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به موفقیت نیروهای مسلح کشورمان در بدست گرفتن هدایت یک فروند هواپیمای فوق پیشرفته بدون سرنشین آمریکایی، گفت: این موفقیت فرزندان ایران اسلامی نشان دهنده اوج اقتدار دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به موفقیت نیروهای مسلح کشورمان در بدست گرفتن هدایت یک فروند هواپیمای فوق پیشرفته بدون سرنشین آمریکایی، گفت: این موفقیت فرزندان ایران اسلامی نشان دهنده اوج اقتدار دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به بازتاب این موفقیت نیروهای مسلح کشورمان در رسانه های خارجی افزود: این حرکت مدفعان حریم کشورمان سبب تعجب بسیاری از رسانه های خارجی شده است و در برنامه های خود این حرکت را موفقیتی تازه برای ایران اسلامی بیان کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مقامات آمریکایی نگران قرار گرفتن تکنولوژی این هواپیمای فوق پیشرفته بدون سرنشین در اختیار متخصصان داخلی کشورمان هستند، تصریح کرد: این اقدام فرزندان برومند ایران اسلامی به غربی ها به ویژه آمریکایی ها نشان داد که نیروهای مسلح کشور در دفاع از مرزهای هوایی ایران اسلامی هوشیار و مقتدر هستند.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به یک کشور مقتدر در عرصه بین المللی تبدیل شده است، بیان داشت: غربی ها به ویژه آمریکایی ها باید بدانند که ایران امروز با سی سال گذشته بسیار تفاوت دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف به ویژه عرصه نظامی، خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند با کوچکترین حرکتی پاسخی کوبنده به آنها خواهیم داد.

وی با بیان این که تهدید های دشمنان علیه ایران اسلامی دیگر کارساز نیست، ادامه داد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایطی است که هیچ کشوری توان مقابله  با آن را ندارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نظام اسلامی در سایه توکل به خدواند متعال، تبعیت از ولایت فقیه و تلاش و پشتکار بسیجیان، بدون توجه به تهدیدهای پوشالی و توخالی دشمنان، با صلابت و اقتدار و تا رسیدن به قله های افتخار راه خود را ادامه خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی امروز با طرح ایران هراسی در عرصه بین المللی به دنبال تضعیف جایگاه نظام دینی در دنیا هستند، تصریح کرد: اما خوشبختانه در طی این چند سال همواره توطئه های آنها با شکست مواجه شده است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز نظام سلطه خود در یک شرایط بحرانی به سر می برد، ادامه داد: جنبش وال استریت که مدتی در آمریکا به راه افتاده شرایط داخلی آمریکا را بحرانی کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که غرب هر روز در حال افول است، بیان داشت: امروز دیگر غرب همانند چند دهه اخیر قادر به زورگویی در دنیا نیست، چون ملت های دنیا به برکت انقلاب اسلامی بیدار و هوشیار شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری باشکوه دهه اول عزاداری امام حسین(ع) در مناطق مختلف استان، گفت: خوشبختانه امسال این عزاداری در نهایت شور و شعور حسینی برگزار شد.

امام جمعه ساری با بیان این که عزاداری برای امام حسین(ع) را نمی‌توان جزء عشق، چیز دیگری نامید، ادامه داد: بهره گیری از بصیرت و معرفت حسینی سبب دست یابی به سعادت حقیقی خواهد شد./950/پ201/ص
ارسال نظرات