۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۱۸۸۳۳

تدوین 90 مقاله علمی از سوی طلاب خوزستانی

خبرگزاری رسا ـ کارشناس پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از تدوین 90 مقاله علمی از سوی طلاب حوزه علمیه خوزستان خبر داد.
حجت الاسلام مهدي موري، معاون پژوهشي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم شعبه خوزستان
حجت الاسلام مهدی موری، کارشناس پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان،‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به جایگاه رفیع تحقیق و پژوهش در دین مبین اسلام، گفت: طی سه فراخوان مقالات ‌این معاونت حدود 90 مقاله علمی از سوی طلاب مدارس علمیه استان خوزستان ارائه شد.

وی ابراز داشت: این مقاله‌ها در قالب سه فراخوان پیرامون موضوعاتی از جمله جهاد اقتصادی، کلام و فلسفه و ادیان و فرق انحرافی در دوسال گذشته تهیه شده است
.

حجت الاسلام موری در ادامه از اجرای چهار نشست تخصصی ویژه اساتید در نیمه اول سال تحصیلی خبر داد و اظهار داشت: جهاد اقتصادی، مقوله پژوهش و چالش ها و راهکارهای ترقی پژوهش در حوزه علمیه از موضاعت مورد مطرح در نشست های تخصصی اساتید است.

کارشناس پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان انتشار حدود ده نشریه از این معاونت را کار مهم در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و افزود: کتابچه های پرسش و پاسخ و چهل حدیث پیرامون حضرت زهرا(س)، ویژه نامه جهاد اقتصادی و گاهنامه مصباح الهدی از جمله فعالیت مطبوعاتی است.

حجت الاسلام موری برگزاری دو نمایشگاه کتاب در محرم الحرام و در هفته پژوهش را جزء فعالیت‌های جانبی معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ـ نمایندگی خوزستان است./9463/پ203/س
ارسال نظرات