۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۱۸۹۰۳

صهیونیست های تندرو مسجدی دیگر را به آتش کشیدند

خبرگزاری رسا ـ شماری از صهیونیست های تندرو مسجدی در جنوب شرقی شهر رام الله را به آتش کشیدند و بر دیوارهایش شعارهای اهانت آمیزی به زبان عبری نوشتند.
مسجد نور در رام الله در کرانه باختري
به گزارش خبرگزاری رسا، شماری از شهرک نشینان صهیونیست، بامداد امروز پنجشنبه با یورش به روستای برقه در جنوب شرقی شهر رام الله واقع در کرانه باختری رود اردن، بخشی از طبقه اول و دوم مسجد سه طبقه نور در این روستا را به آتش کشیدند و خسارت هایی به آن وارد کردند و بر در و دیوار آن شعارهای اهانت آمیز عبری نوشتند.

این در حالی است که صهیونیست های تندرو، روز گذشته در ادامه زنجیره تجاوزگری های وحشیانه خود علی مساجد مسلمانان از ابتدای سال جاری میلادی، مسجد عکاشه در بخش غربی شهر بیت المقدس را به آتش کشیده بودند و شعارهایی در اهانت به اسلام و مسلمانان و پیامبر اکرم(ص) بر دیوارهای آن نوشته بودند.

بنابر گزارش شاهدان عینی که برای برپاداشتن نماز صبح راهی مسجد شده بودند، آتش عظیمی را در طبقه اول و دوم مسجد مشاهده کردند و با وجود اینکه به سرعت برای خاموش کردن آتش شتافتند، اما با این حال بخش های زیادی از مسجد در آتش سوخت.

شخصیت های مختلف مذهبی و سیاسی در فلسطین، لبنان و دیگر کشورهای اسلامی، تجاوزگری ها و هتاکی های پیوسته رژیم صهیونیستی علیه مساجد و مقدسات اسلامی و مسیحی در شهر قدس و دیگر مناطق فلسطین اشغالی را که در چارچوب یهودی سازی و کوچاندن ساکنان اصلی این مناطق صورت می گیرد، محکوم کردند./981/ب903/گ
ارسال نظرات