۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۱۸۹۰۵
مسؤول شورای هماهنگی گیلان:

‌9 دی روز بصیرت و میثاق امت اسلامی ایران با ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، حماسه نهم دی را نقطه عطف و یک رفراندوم بزرگ برای جمهوری اسلامی و مردم ولایت مدار ایران دانست و گفت: روز نهم دی روز بصیرت و میثاق امت اسلامی ایران با ولایت فقیه است.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان
حجت الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت با اشاره به سالگرد حماسه نهم دی، این واقعه بزرگ را نقطه عطف و یک رفراندوم بزرگ برای جمهوری اسلامی و مردم ولایت مدار ایران دانست و گفت: ملت ایران با خلق حماسه نهم دی در واقع معنای واقعی بصیرت را به جهانیان ثابت کردند.

وی با بیان این که در این روز حق از باطل تفکیک شد، خاطرنشان کرد: خلوص جاودانه ای که مردم ایران در انقلاب اسلامی داشتند بار دیگر آشکار شد.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به این که بصیرت که از رهنمودهای اصلی مقام معظم رهبری است در نهم دی به وضوح جلوه گر بود، ادامه داد: در حماسه نهم دی اوج ایمان، باورمندی و عزم یک ملت انقلابی به جهانیان نشان داده شد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی و برکات حضور ایشان در خاموش کردن آتش فتنه 88 برای همه روشن بود، گفت: خلق حماسه عظیم نهم دی مدیون روشنگری های عالمانه مقام معظم رهبری در دوران فتنه بود.

وی با اشاره به این که وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی در ثبات انقلاب نقش اساسی و کلیدی دارد، افزود: هدایت های عالمانه ولی امر مسلمین جهان در دوران مدیریت ایشان در کشور عامل پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه های مختلف بوده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، روز نهم دی را روز بصیرت و میثاق امت اسلامی ایران با ولایت فقیه دانست و اظهارداشت: حماسه تاریخی و ماندگار یوم‌الله هشتم و نهم دی به عنوان برگ زرینی از افتخارآفرین تاریخ عزتمند اسلامی و ضرورت حفظ آثار و برکات وصف‌ناپذیر و زنده نگهداشتن این روز الهی از اهمیت خاصی برخوردار است.

حجت الاسلام اشجری، حضور میلیونی مردم مسلمان ایران در تظاهرات نهم دی را حماسه‌ای بی‌نظیر در طول سه دهه تاریخ انقلاب خواند و بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی ملت آگاه ایران اسلامی را از ویژگی‌های این حماسه دانست.

وی ادامه داد: حماسه پرشکوه و ماندگار نهم دی 88، افزون بر آن‌که چشم فتنه‌گران داخلی را خیره و آنان را منزوی کرد آب سردی هم بر پیکر تبلیغات واهی و نقشه‌های براندازی دشمنان خارجی بود که اثبات کرد ایرانیان ولایت‌مدار، همواره و همیشه بر پایه اندیشه‌های ناب امام (ره) و مقام معظم رهبری آماده جانفشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی، توجه به لایه‌های عمیق پیدایش و ظهور حماسه نهم دی،‌ تاکید بر رویکرد تبیین و پرهیز از سطحی نگری علل و تبیین ابعاد فتنه سال 88 و شیوه‌های براندازی نرم از سوی دشمن، تحلیل و تبیین ابعاد و پیامدهای داخلی و خارجی حماسه نهم دی، بهره‌مندی مؤلفه قدرت ملی برای مدیریت آینده انقلاب اسلامی، ‌تشریح جایگاه و نقش رهبری انقلاب از اصول و خطوط کلی حرکت انقلاب و آشکارسازی ابعاد فتنه 88، تحلیل و تبیین جایگاه سرمایه اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی و تبیین عمق مردمی انقلاب اسلامی را بخشی از سیاست های ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی عنوان کرد.
 
حجت الاسلام اشجری با بیان این که ملت ایران اسلامی در آزمون های مختلف الهی خوش درخشیده اند افزود: متأسفانه برخی خواص به دلیل بی بصیرتی فریب توطئه های دشمنان نظام را خورده که با درایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم نقشه‌های دشمنان نظام اسلامی نقش برآب شد./950/ت302/س
ارسال نظرات