۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۱۹۱۹۷
رییس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز:

وحدت حوزه و دانشگاه تحکیم پایه های نظام را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: وحدت حوزه و دانشگاه برای تحکیم پایه‌های جامعه اسلامی و مبارزه با نفوذ بیگانگان از ضروریات انکارنشدنی است.
وحدت حوزه و دانشگاه
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، صادق ملکی با اشاره به نامگذاری این روز توسط حضرت امام (ره) افزود:وحدت حوزه و دانشگاه یکی از آرمانهایی بود که امام راحل(ره)پس از شهادت آیت الله مفتح بدست منافقان کوردل،آنرا مطرح کرد.

ملکی تصریح کرد:همدلی و وحدت این دوقشر فرهیخته،دست مایه گرانبهایی است که زیربنای همه دگرگونیهای اساسی به ویژه تحول فرهنگی را که زیرساخت سایر تحول هاست،فراهم می سازد.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی تبریز حوزه و دانشگاه را مغز متفکر و قلب تپنده جامعه اسلامی دانست و گفت:وحدت این مرکز برای تحکیم پایه های جامعه اسلامی و مبارزه با نفوذ بیگانگان از ضروریات انکارنشدنی است و بایستی اهتمام بیشتری به آن بشود.

ملکی خواستار وحدت معنوی،اخلاقی و عملی بین دو نهاد حوزه و دانشگاه شد و تأکید کرد:حوزویان و دانشگاهیان درراستای رسالت های الهی وعملی خودبایدمراقب رفتار،منش و اقدامات خودباشند و از برخی حواشی هایی نظیر دنیا گرایی و سیاسی کاری پرهیزکنند.

وی افزود: شناسایی معضلات و مشکلات و مسائل مختلف جامعه با همکاری دوجانبه این دو مرکز می تواند نتایج درخشانی ببار بیاورد.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی تبریز در خاتمه از طلاب و دانشجویان جوان خواست با هوشمندی و درایت از نقاط مثبت و منفی پروژه وحدت درس بگیرند وبا همت وتلاش مضاعف در نهادینه کردن ارزشهای انقلابی و تکمیل این پروژه تلاش کنند./935/د103/س
ارسال نظرات