۳۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۱۹۳۶۹
نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌ آذربایجان شرقی:

تضعیف جایگاه ولایت و دنیاطلبی رویکرد اصلی فتنه‌گران 88 بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آذربایجان شرقی گفت: ریشه حوادث تلخ سال 88 در دنیاطلبی فتنه‌گران و با هدف ضربه به جایگاه و نقش ولایت فقیه بود.
فتنه 88
حجت اسلام اصغر نقدی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز حماسه ملت ایران در 9 دی سال 88 را عامل احیای ارزش های دینی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: طبق دستور قرآن باید ایام الله را زنده نگه داشت، بنابراین پاسداشت حماسه نهم دی ماه همواره بر هر ایرانی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه ولایت مداری و بصیرت عموم ملت ایران، کشور را از بحران خارج کرد، گفت: فتنه گران با مشاهده نقش تأثیرگذار و محوری رهبری در نظام اسلامی، جسارت را به حدی رساندند که به مقدسات دینی بی‌احترامی و شأن ولایت فقیه زمان را نادیده گرفتند.

حجت الاسلام نقدی با بیان اینکه گرامیداشت یوم الله 9 دی در حقیقت بزرگداشت شعائر اسلامی است، گفت: با نگاهی به ابعاد این حادثه ماندگار در تاریخ کشور خواهیم یافت که عنصر اصلی در حماسه نهم دی باور مذهبی مردم و اطاعت از ولی فقیه بود.

وی در ادامه حضور ملت در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی را ضامن تداوم ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های امام راحل دانست و تأکید کرد: حضور مردم در همه صحنه‌های اجتماعی در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان و ایجاد وحدت در میان اقشار مختلف جامعه و تحکیم و پایداری جامعه ضروری است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی گفت: ریشه تمام گرفتاری ها و فتنه ها حب دنیا و هواهای نفسانی است و فتنه 88 نیز از این امر مستثنی نبود و منشأ آن را می‌توان در هواهای نفسانی و قدرت‌طلبی برخی افراد جستجو کرد.

وی با بیان این‌که فتنه 88 با هدف ضربه به جایگاه و نقش ولایت فقیه از سوی غرب هدایت شده بود، افزود: تمام تلاش فتنه گران پس از انتخابات 88 این بود که دولت را حتی اگر سر کار بماند آنچنان تضعیف کنند که نتواند موقعیت مادی آن ها را به خطر اندازد.

حجت الاسلام نقدی در پایان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال‌جاری تصریح کرد: نامزدهای منتسب به جریان فتنه و انحرافی دیگر آبرویی نزد ملت ندارند که وارد میدان شوند؛ از این رو تلاش دارند با چهره‌های موجه و منافقانه ابراز وجود کنند./935/ت302/س
ارسال نظرات