۰۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۱۹۴۴۲

همایش رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش رؤسای شورای‌های هماهنگی تبلیغات اسلامی شمال غرب کشور در تبریز برگزار شد.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، امروز در همایش رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منطقه یک کشور که در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: حماسه تاریخی مردم آذربایجان در 8 دی و به دنبال آن نمایش اقتدار ملی سراسر کشور در نهم دی ماه سال 88 اوج ولایت مداری ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه مردم آذربایجان با حضور حماسی خود در هشتم دی ماه، زمینه حضور میلیونی ملت ایران را فراهم کردند، خاطر نشان کرد: آذربایجان به ویژه تبریز در طول تاریخ پیش‌رو در نهضت های حق طلبانه بوده و در ولایت مداری گوی سبقت را ربوده است.

حجت الاسلام تقی زاده در ادامه با اشاره به تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت حماسه نهم دی در آذربایجان شرقی پرداخت و گفت: همایش عظیم حماسه 9 دی ماه با حضور مردم ولایتمدار استان و با حضور تشکل های اسلامی، هیئت های مذهبی و روحانیت معظم در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود.

وی، همچنین از برپایی نمایشگاه عکس در کنار این همایش از سوی سپاه عاشورا خبر داد و افزود: این نمایشگاه در تالار وحدت و مصلای امام خمینی(ره) تبریز برپا می شود، افزون بر اینکه نرم افزار چند رسانه ای شامل بیانات رهبر معظم انقلاب، کالبد شکافی فتنه از دیدگاه رهبری، فیلم های مستند ساخته شده در دوران فتنه، تصاویر مستند، نقدهای مکتوب و چاپ آلبوم نهم دی از مجموعه اقداماتی است که به منظور بزرگداشت این روز صورت گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در پایان با اشاره به عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در سال 90 اظهار داشت: امسال 11 برنامه محوری از جمله برپایی راهپیمایی‌های روز جهانی قدس، 22 بهمن، 13 آبان، مراسم سی امین سالگرد شهادت آیت الله مدنی، بیست و سومین سالگرد شهادت آیت الله قاضی طباطبایی و نیز بزرگداشت قیام 29 بهمن در تبریز از آن جمله است.

همچنین احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی در سخنانی با بیان اینکه حماسه 9 دی از برجسته‌ترین مقاطع تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است، اظهار داشت: تحرکات جنایتکارانه فتنه گران در سراسر کشور و تحریک قومیتی در آستانه انتخابات نشان از برنامه ریزی دراز مدت دشمنان برای براندازی نظام اسلامی بوده است.

وی با بیان این‌که حماسه 9 دی محاسبات فتنه گران داخلی و خارجی را بر هم زد، تصریح کرد: وی تاکید کرد: حرکت عدالت طلبی ملت ایران از انتخابات سال 84 آغاز شد که با منافع نظام های سلطه گر و مستکبر جهان در منافات بوده است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در این انتخابات یکی از مواردی است که موجب ناامیدی دشمنان خواهد بود، دشمن احساس کرده که پایگاه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی در میان مردم تضعیف شده است، غافل از این که ملت ایران همواره پشت سر ولایت در تعالی آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی از پای نخواهند نشست./935/پ201/س
ارسال نظرات