۰۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۱۹۵۱۹
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان:

دشمن در فتنه 88 جمهوریت نظام را هدف گرفته بود

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان اظهار داشت: دشمن در ماجرای پس از انتخابات یکی از مهم ترین ارکان نظام یعنی جمهوریت را هدف گرفت، در حالی که در گذشته بیشتر تمرکز آن ها بر روی اسلامیت نظام بود.
حسين فدايي رييس جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حسین فدایی، عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان، در اجلاس نمایندگان گروه هایی سیاسی اصولگرای استان خراسان رضوی که صبح جمعه در مسجد العلی مشهد برگزار شد، با بیان مطلب فوق گفت: دستاوردهایی که نظام شکوهمند اسلامی طی چند سال اخیر به دست آورده، حاصل تلاش، مجاهدت و کوشش همه نیروهای انقلاب و آحاد مردم است، ولی جریان انحرافی تحت عناوین مختلفی مثل یاران احمدی نژاد، حامیان دولت اسلامی و ... به دنبال مصادره آن به نفع خود است که این ظلم به همه مردم کشور است و اصولگرایان نباید در این خصوص منفعلانه عمل کنند و در دام جریان انحرافی گرفتار شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دستاوردهای انقلاب را نتیجه تلاش مجموعه نیروهای انقلاب و کاستی و نقص‌ها را نتیجه خود‌محوری برخی از افراد دانست و ابراز داشت: نکته قابل توجه آن است که آنچه کاستی و نقص است به این افراد مرتبط می شود، چون هر جا خود محوری به وجود آمده نتیجه اش کاستی و نقص بوده و هر جا روحیه جمعی حاکم شده دستاورد های بسیاری به دست آمده است.

وی با یادآوری این‌که این جلسه برای وفاق و وحدت است و نه برای درد دل کردن، عنوان داشت: به احمدی نژاد گفتم خداوند فرصتی را برای ما فراهم کرد که بتوانیم ده ها برابر بیشتر از آنچه که الان هست به مردم خدمت کنیم، ولی با خود محوری و فرد گرایی متاسفانه این فرصت را از دست دادیم.

وی متذکر شد: البته ما منکر خدمات و کارهایی که انجام شده نیستیم، ولی اگر از این فرصت استفاده می کردیم دستاوردهایی به مراتب بیشتر و بزرگ تر از امروز داشتیم.

فدایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فتنه های بعد از انتخابات 88‌ گفت: دشمن در ماجرای پس از انتخابات یکی از مهم ترین ارکان نظام یعنی جمهوریت را هدف گرفت، در حالی که در گذشته بیشتر تمرکز آن ها بر روی اسلامیت نظام بود.

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به همراهی جریانات داخلی و طمع آن‌ها برای کسب قدرت، بیان داشت: این افراد گمان می کردند با ابزار فشار دشمن می توانند صحنه فتنه را مدیریت کرده و از نظام امتیاز بگیرند ولی نظام شکوهمند اسلامی توانست آن‌ها را مدیریت کند و به عبارتی خودشان مدیریت شدند.

فدایی افزود: پاسخ ملت در نهم دی معنایش این نیست که دشمن از تهدید و برنامه ریزی برای ضربه زدن به نظام منصرف شده، بلکه آن ها به دنبال انتقام هستند و خودشان را آماده کرده اند تا همان اتفاقات بعد از انتخابات 88 را مجدد تکرار کنند.

وی به همراهی جریان فتنه، نظام سلطه و جریان انحرافی برای دلسرد‌کردن مردم و کاهش مشارکت آنها در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: مردم در این مواجهه با توجه به آموزه های دینی، رهنمود‌های امام راحل‌ و رهبر معظم انقلاب اسلامی دقیقا در نقطه مقابل هدف گذاری دشمن عمل خواهند کرد و چون گذشته دشمن را نا امید و مأیوس خواهند نمود.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به نگرانی و دغدغه متدینین برای انتخابات مجلس نهم اشاره و خاطر نشان کرد: این دغدغه ها باعث شده تا از دو سال قبل و پیش از ظهور جریان انحرافی به این شکل، آیات مهدوی کنی و یزدی جلساتی را تشکیل دادند و همچنین آقایان عسکر اولادی، ولایتی و حداد عادل با رییس جمهور چنین جلساتی را برگزار کردند و مامور پیگیری وحدت در اصولگرایان شدند، اما با توجه به پیشامد مسایلی از قبیل خانه نشینی رییس جمهور و ظهور جریان انحرافی به این جمع بندی رسیدند که کار را مستقل دنبال کنند، که در نهایت به شکل گیری جبهه متحد اصولگرایان و کمیته 8+7 منجر شد.

نماینده مردم تهران افزود: تاکنون این جلسات به طور منظم برگزار شده و یکی از همین تجمعات تشکیل شورای مرکزی اصولگرایان در استان خراسان رضوی است و آنچه اهمیت دارد این است که بتوانیم با حفظ اصول و ارزش های دین و انقلاب در درون نظام نوسازی داشته باشیم و تحولی اساسی ایجاد کنیم.

فدایی با اشاره به مشکلات و مسایل جاری، تحول اساسی برای کارآمد کردن نظام را امری ضروری دانست و تصریح کرد: این امر مستلزم آن است که بتوانیم مجلسی کار آمد و مطلوب داشته باشیم و داشتن مجلس مطلوب نیازمند نمایندگانی متعهد، دیندار و پایبند به اصول و ارزش های انقلاب است.

وی عدالتخواهی، کلان نگری، پایبندی به اصول و ارزش های انقلاب، روحیه انقلابی، مردمی بودن را از ویژگی های یک نماینده مطلوب برشمرد و گفت: برای ورود به عرصه سیاسی در مجلس شورای اسلامی باید نمایندگانی را انتخاب کرد که اهل معامله و زد و بند های سیاسی نباشند و مناسبات جهانی را به خوبی درک کنند تا با رویکرد صحیح و مناسب به مسائل منطقه و جهان حرکتی را که در عرصه جهان اسلام شکل گرفته حمایت و پشتیبانی نمایند و درد مردم و مستضعفین را داشته باشند و از پاکی در اندیشه و عمل برخوردار باشند.

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی مجلس کارآمد و انقلابی که در مسیر خط امام و رهبری حرکت کند و ولایتمدار باشد را لازمه رشد و شکوفایی انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و ابراز امیدواری کرد: رشد و شکوفایی انقلاب شکوهمند اسلامی با همت و بصیرت و تلاش و مجاهدت این امر میسر شود.

وی سپس به تبیین ضرورت ایجاد وحدت برای رسیدن به این اهداف پرداخت و تصریح کرد: امروز برای ایجاد اختلاف نیاز به طرح و برنامه نیست، بلکه آن چه که نیاز به صبوری دارد این است که بتوانیم در طرح وحدت حضور پیدا کنیم و از خواسته های قومی و قبیله ای دست برداریم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تا به امروز در هر جایی که آسیب دیده ایم به جهت بروز اختلافات بوده و هرجا که در سایه ولایت و پایبندی به اصول دین و ارزش های انقلاب به وحدت رسیده ایم، توانسته ایم دستاورد های بزرگی را کسب کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در پایان با اشاره به وضعیت پیچیده و خاص در استان خراسان رضوی، جمع کردن نیروهایی که مورد قبول همه نیروهای انقلاب و اصولگرا باشند را امری دشوار توصیف کرد و با بیان این که این جلسه رسما آغاز کار جبهه اصولگرایی در استان خراسان رضوی است، ابراز امیدواری کرد: جبهه متحد اصولگرایان با عنایات ویژه امام رضا (ع) و عبور از خاکریزهای تصنعی به یک مشارکت بالا و حداکثری در انتخابات دست خواهد یافت./968/پ202/ج
ارسال نظرات