۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۱۹۷۱۹
مسؤول شورای هماهنگی گیلان:

حماسه 9 دی، تجلی غیرت دینی ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی گیلان، نهم دی را نقطۀ عطف حضور ولایی ملت ایران در پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی دانست و افزود: روز نه دی سال 88 حماسه ای درخشان از غیرت دینی و حب ائمه اطهار(ع) در آن تجلی یافت.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت اسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جلسه ستاد هماهنگی حماسه نهم دی، درک عظیم حماسه نه دی را نتیجه بصیرت مردم دانست و گفت: آن حماسه ماندگار، روز مرگ فتنه و فتنه گران داخلی و خارجی بود.

وی، نهم دی را نقطۀ عطف حضور ولایی ملت ایران در پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی دانست و افزود: روز نه دی سال 88 حماسه ای درخشان از غیرت دینی و حب ائمه اطهار(ع) در آن تجلی یافت.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که ملت عاشورایی ایران اسلامی در دی ماه سال 88 در اقدامی خودجوش به خیابان ها آمدند و بساط فتنه گران و حرمت‌شکنان ساحت مقدس عاشورای حسینی را برچیدند، خاطرنشان کرد: عظمت حضور مردم در این روز بیاد ماندنی نشانه ای دیگر از بصیرت ملت بزرگ ایران بود که دشمنان نظام مقدس اسلامی را مأیوس کرد.

حجت الاسلام اشجری با بیان این که حضور میلیونی مردم در نهم دی سال 88 چشم فتنه را برای همیشه کور کرد، افزود: همچنین در آستانۀ چنین حرکت سراسری، ملت همیشه در صحنۀ گیلان با درک موقعیت حساس و شناخت درست از زمان، یک روز زودتر از سایر استان ها در هشتم دی ماه به خیابان ها آمدند تا دسیسه های حرمت شکنان عاشورا و سردمداران فتنه را محکوم کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم فرهیخته استان گیلان در هشتم دی ماه با حرکت خودجوش خود و در نهم دی ماه نیز همگام با نهضت سراسری، علم مبارزه علیه دین‌ستیزان منافق را بلند کردند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که در حماسۀ ماندگار هشتم دی برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات مردم گیلان ثبت و ضبط شد، ادامه داد: آن حضور مردم شهرهای مختلف استان نشان داد که در این استان ولائی و ایران اسلامی جریان نفاق و فتنه جایگاهی نخواهند داشت.

حجت الاسلام اشجری با بیان این که حماسه ماندگار نهم دی فصلی درخشان برای ملت مسلمان ایران و هشتم دی نیز افتخاری مضاعف برای باورمندان ولایی استان گیلان محسوب می شود، گفت: شعارهای دشمن‌شکن مردم استان در دی ماه سال 88 فریادی بلند از حقیقت طلبی آحاد مردم کشورمان بود تا ارادۀ ملت در تأسی از ولایت را نمایان کند.

وی ادامه داد: تحسین رهبر معظم انقلاب اسلامی از بصیرت مردم گیلان به منزلۀ چراغ راهی است که در طول تاریخ می تواند الگویی مناسب در جهت تداوم و هوشیاری همراه با تبعیت از ولایت فقیه باشد.

حجت الاسلام اشجری، حضور همیشه در صحنه ملت ایران را نشانۀ اعتقاد راسخ آنان به ولی امر مسلمین و ارزش های والای انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: حماسه ماندگار نهم دی فصلی درخشان برای ملت مسلمان محسوب می شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هنوز ملت ایران به خوبی نشناخته‌اند، ادامه داد: این ملت همیشه در صحنه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

مسؤول شورای هماهنگی گیلان در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر حضور گسترده مردم در مراسم و برنامه های حماسه نهم دی، تصریح کرد: آحاد جامعه باید تلاش کنند تا این حضور میلیونی و واقعه عظیم در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار شود./950/پ202/س
ارسال نظرات