۰۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۱۹۸۱۵
نماینده ولی فقیه در سپاه مراغه:

فتنه‌گران از فرهنگ ولایی و عاشورایی ملت ایران غافل بودند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام فیضی زاده گفت: فتنه گران در حوادث سال 88 با راه‌اندازی آشوب های خیابانی دل به نظام سلطه بسته بودند، اما از فرهنگ ولایی و عاشورایی ملت ایران غافل بودند.
فيض حضور ولايت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام اباصلت فیضی‌زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه مراغه، امروز در همایش روحانیان و مسؤولان عقیدتی و نظارت حوزه‌های مقاومت سپاه ناحیه این شهر اظهار داشت: حوادث دوران فتنه قطعا از سال ها قبل طرح ریزی شده بود، اما حماسه نهم دی نشان داد که ملت ایران ر لحظه آماده جانفشانی در راه ولایت هستند.

وی بصیرت عاشورایی را زمینه‌ساز پیروزی حتمی ملت ایران در رویارویی با دشمنان انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: فتنه گران در حوادث سال 88 با راه‌اندازی آشوب های خیابانی دل به نظام سلطه بسته بودند، اما از فرهنگ ولایی و عاشورایی ملت ایران غافل بودند.

حجت الاسلام فیضی زاده با تشریح نقش رهبری نظام در خنثی شدن توطئه های فتنه‌گران در حوادث سال 88 تصریح کرد: مقام معظم رهبری با اشراف کامل بر جریان‌های کشور و بین المللی، با رهنمودهای امام‌گونه خود در کوران حوادث فتنه، هدف را به صورت دقیق و آشکار مشخص کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه مراغه با تاکید بر این‌که تنها با بصیرت، شناخت و تبعیت از ولایت می‌توان راه را شناخت، افزود: حضور مردم در 9 دی نشانگر انزجار از خودفروختگی و وادادگی سران فتنه بود و نشان داد بصیرت و آگاهی نخبگان پایانی بر زندگی ننگین سران فتنه است.

وی با بیان این‌که عشق به ولایت و اهل بیت(ع) در تمام عرصه‌ها، انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان مصون ساخته است، اضافه کرد: آنچه امروز انقلاب را در برابر تمام فتنه‌ها بیمه کرده خون شهدا و پیروی از ولایت بوده و دشمنان را در تمام شیطنت‌های خود مایوس کرده است.

حجت الاسلام فیضی زاده خواستار تامل در عبرت‌های عاشورایی حماسه نهم دی سال 88 شد و تصریح کرد: 9 دی روز ذلت و خواری دشمنان ولایت است، امروز مهم‌ترین وظیفه نخبگان آشنا کردن آحاد جامعه با برکات وجودی ولایت و رهبری در نظام اسلامی است./935/پ202/س
ارسال نظرات