۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۲۰۱۷۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

روحانیت، مسؤول مستقیم پاسخ به شبهات در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین رسالت روحانیت در مقابله با شبهات اعتقادی دشمنان را بسیار سنگین دانست و بیان داشت: روحانیت تنها قشری است که می تواند پاسخگوی این شبهات ایجاد شده از سوی دشمنان باشد.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی نعمت ‌الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، امروز در جمع روحانیان که در مرکز استان برگزار شد، به نقش روحانیت در هدایت فرهنگی جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: در شرایط امروز جامعه روحانیت رسالت سنگینی در حراست از ارزش های دینی بر عهده دارد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان اسلامی برای تضعیف ارزش‌های دینی در جامعه خاطرنشان کرد: روحانیت باید با شناسایی توطئه های دشمنان در جهت خنثی سازی آنها گام بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، رسالت روحانیت در مقابله با شبهات اعتقادی دشمنان را بسیار سنگین دانست و بیان داشت: روحانیت تنها قشری است که می تواند پاسخگوی این شبهات ایجاد شده از سوی دشمنان باشد.

حجت الاسلام نعمت الهی، ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه را ضروری دانست و با بیان این که امروز مبلغان دینی در جهت تحقق عملی این رسالت مهم گام بردارند، تصریح کرد: تبلیغ معارف ائمه اطهار(ع) یکی از مهم‌ترین وظایف مبلغان است.

وی با اشاره به این که مبلغان به عنوان سفیران عرصه تبلیغ احکام دینی باید با ترویج احکام اسلامی ارزش‌های ناب شریعت محمدی را در جامعه گسترش دهند، گفت: جامعه در هر زمانی نیازمند آموختن مبانی دینی است و این مسأله در طول تاریخ وجود داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در بخش دیگری ازسخنان خود با بیان این که رهبری، مردم و ایدئولوژی سه رکن قدرت اجتماعی است، ادامه داد: در رأس هرم این قدرت اجتماعی، رهبری مهم‌ترین نقش را دارند و این رهبری است که می‌تواند توده‌ها را بسیج و به یک مسیر درست هدایت کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام این مثلث را خوب شناسایی کرده و همه تلاشش جابه‌جایی و حذف ارکان ضلع های اساسی این مثلث قدرت اجتماعی است و سعی کرده تا با تفرقه افکنی باورهای دینی مردم را دچار انحراف کند و روند شکل‌گیری تهاجم فرهنگی و جنگ نرم نیز در همین راستا است.

حجت الاسلام نعمت الهی ادامه داد: روحانیت بعنوان پیشگامان عرصه تبلیغ می توانند در راستای انسجام بخشی سه ضلع مثلت قدرت اجتماعی برنامه ریزی کنند و با تبیین جایگاه ولی امر مسلمین در جهت تقویت باورهای دینی مردم گام بردارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه و رهبری‌های پیامبر‌گونه امام راحل و مقام معظم رهبری امروز به قدرتی بلامنازع در خاورمیانه و دنیا تبدیل شده است، بیان داشت: ولایت فقیه ضامن بقا و سعادت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به این که دشمنان به جایگاه ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اذعان دارند، افزود: امروز تضعیف جایگاه ولایت فقیه یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های دشمنان در این خصوص است./950/پ202/س
ارسال نظرات