۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۴۸۵
شب گذشته؛

همایش مقدماتی جبهه متحد اصولگرایان در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اجلاس مقدماتی نخستین همایش جبهه متحد اصولگرایی در استان قم، با سخنرانی اسدالله بادامچیان قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی و با حضور فعالان سیاسی برگزار شد.
همایش مقدماتی جبهه متحد اصولگرایان در قم برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست مقدماتی نخستین همایش جبهه متحد اصولگرایان در استان قم، چهارشنبه شب با حضور فعالان سیاسی در ساختمان طلوع مهر که دفتر حجت الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم نیز به شمار می آید برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این نشست مقدماتی اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایی و حجت الاسلام ذاکری قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی قم به ایراد سخن پرداخت.

بادامچیان در این نشست انتخابات مجلس نهم را سرنوشت ساز دانست و تاکید کرد: ما امروز در مقطع بسیار حساسی قرار گرفته ایم و فتنه 88 نشان داد که دشمنان به این سادگی دست از سر ما برنمی دارند، همان گونه که ما به آسانی دست از سر آنها بر نداشته و نمی داریم.

وی با بیان اینکه جریان بیداری اسلامی وضع را کاملا برای غرب متفاوت کرده و به حد انفجار رسانده است، تصریح کرد: اینها باور نمی کردند کار به جایی برسد که بیداری اسلامی در منطقه با همین شیوه انقلاب عرصه را برآنها تنگ و دشوار کند به گونه ای که امکان جلوگیری وجود نداشته باشد.

بادامچیان افزود: بیداری انسانی در غرب نیز کار را برای استکبار و حکام غرب سخت کرده است، برخی تصور می کنند مردم معترض تنها به دنبال تسخیر وال استریت هستند در حالی که شعارشان فرهنگی و بیداری است و قیام آنها ناشی از نارضایتی از تبعیض و ظلم های ناروا در نظام سرمایه داری غرب است.

وی ضمن تحلیل فتنه88 افزود: غربی ها در فتنه 88 کوشیدند اوضاع داخلی کشور ما را بهم بریزند و با دو برنامه دقیق کار به صورت حساب شده کار را به پیش ببرند، غربی ها از امثال میرحسین ها و کروبی ها حمایت کردند چون می خواستند کسی را پیدا کنند که نتواند کشور اداره کند و خودشان هم می دانستند که اینها مرد میدان مدیریت کشور نیستند.

بادامچیان با بیان اینکه دشمان برای این فتنه برنامه ریزی گسترده ای داشتند، گفت: اینها با یک نقشه ده ساله کار کردند و فتنه را به وجود آوردند اما در حماسه 9دی ملت همچون سیلاب، دار و دسته فتنه گران را شست و دور ریخت.

این فعال سیاسی افزود: غرب و استکبار بعد از ناکامی در این عرصه تصمیم به جنگ گرفتند، اما اقتدار و صلابت نظام اسلامی به گونه ای بود که اینها نمی توانستند جنگی را برما تحمیل کنند.

وی به غنیمت گرفتن پهباد جاسوسی آمریکا را نشانه اقتدار بالای نظام اسلامی دانست و اضافه کرد: دستیابی نظام اسلامی به پهپاد فوق پیشرفته آمریکا یک معجزه الهی بود و با این اقدام دماغ مستکبران به خاک مالیده شد و خوشبختانه نیروهای مسلح کشورمان با در اختیار گرفتن سیستم کنترل، این هواپیمای جاسوسی را با خسارت اندکی به زمین نشاندند.

این فعال سیاسی ابعاد شاهکار نیروهای مسلح کشورمان را بسیار فراتر از آنچه اعلام شده دانست و گفت: با این اقدام جمهوری اسلامی، اسرار تمام هواپیمای جاسوسی از این نوع در اختیار نیروهای ما است و ایران می تواند به راحتی بقیه هواپیماهای جاسوسی آنها را نیز در اختیار داشته باشد.

بادامچیان با تاکید براینکه این اقدام از ابعاد مختلف غرب و آمریکا را درهم ریخت، خاطرنشان کرد: در سایر عرصه ها نیز دستاوردهای نظام به شدت غرب و استکبار را عصبانی و هراسان کرده است.
 
گفتنی است در این نشست همچنین قرار بود جلالی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نماینده علی لاریجانی در جبهه متحد اصولگرایی سخنرانی کند که وی در این همایش حاضر نشد و البته توضیحی نیز در خصوص علت عدم حضور وی از سوی مسؤولان برگزاری این نشست ارائه نشد./924/پ202/ج

ارسال نظرات