۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۲۰۴۸۷

دیدار اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر با مراجع تقلید و علما

خبرگزاری رسا ـ اعضای کمیته مساجد ستاد گرامی داشت دهه مبارک فجر با حضور در شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو می کنند.
دهه فجر آيت الله خاتمي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اعضای کمیته مساجد ستاد گرامی داشت دهه مبارک فجر با با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو می کنند.

بر اساس این گزارش اعضای مسؤولان این کمیته که ریاست آن را حجت الاسلام ارباب سلیمانی عهده دار است، روز چهارشنبه در نخستین برنامه خود با حضور در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

آیت الله خاتمی در این دیدار نقش مساجد را در شکل گیری و تداوم انقلاب بسیار برجسته توصیف کرد و با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی نکاتی را در این خصوص بیان کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تاکید براینکه ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب اسلامی است، گفت: ما نمی توانیم در این باره بگوییم خیلی سخت گیر نباشید، ستون خمیه انقلاب ولایت فقیه است و راز و رمز بزگداشت حماسه نه دی در همین است.

آیت الله خاتمی با تاکید براینکه حنای فتنه گران در کشور رنگی نخواهد داشت، گفت: دعوت به تحریم انتخابات نه تنها جواب نمی دهد بلکه سبب گرمتر شدن تنور انتخابات می شود.

گفتنی است، اعضای این کمیته صبح روز پنج شنبه نیز ابتدا در دفتر تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(ع) حضور می یابند و با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم دیدار و گفت و گو خواهند کرد.

برنامه بعدی اعضای کمیته مساجد ستاد دهه مبارک فجر، دیدار با آیت الله علوی گرگانی است که این دیدار ساعت 10 صبح در دفتر این استاد برجسته حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

دیدار با حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، حضور در بیت قدیمی امام راحل و تجدید پیمان با آرمان های مقدس حضرت امام راحل و دیدار با آیت الله هاشمی شاهرودی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری از دیگر برنامه های اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر به شمار می آید.

گفتنی است، پیش از ظهر چهارشنبه نیز گردهمایی مشترک مسؤولان ستادی و استانی کمیته های مساجد سراسر کشور در تهران برگزار شد.

این کمیته متشکل از نمایندگان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، مرکز رسیدگی به امور مساجد، مؤسسه عمران مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، سازمان بسیج مساجد و محلات و ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد است. /924/پ202/ج

ارسال نظرات