۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۲۰۸۹۲
امام جمعه اندیمشک:

دلسوزان مردم و نظام اسلامی را به مجلس بفرستیم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک، انتخابات مجلس را اثر گذار در معادلات منطقه دانست و اظهار داشت: مشارکت پر شور مردم در این دوره از انتخابات با توجه به رویدادهای منطقه بسیار مهم است که باید بستر این حضور و مشارکت فراهم شود.
حجت الاسلام خدامي، امام جمعه انديمشک
حجت الاسلام نعمت الله خدامی امام جمعه اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان با اشاره به نزدیک شدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سخنان گهربار امام خمینی(ره) در خصوص انتخابات مجلس، اظهار داشت: امام امت در بیانات خود در خصوص انتخابات بیان کرده اند که هدف از انتخابات حفظ اسلام است؛ از این رو این فرموده امام راحل اهمیت انتخابات را بیش از پیش برای همه مردم ایران مشخص می کند.

وی با بیان این که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس در آینده نظام تأثیرات بسزایی خواهد داشت، گفت: مشارکت پر شور مردم در این دوره از انتخابات با توجه به رویدادهای منطقه بسیار مهم است که باید بستر این حضور و مشارکت فراهم شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک، تصریح کرد: مجلس خانه ملت است و افرادی باید به آن راه پیدا کنند که دلسوز مردم و نظام اسلامی باشند و برای خدمت به مردم از هیچ کوششی فروگذار نباشند.

وی بیان داشت: مردم با بصیرت نظام اسلامی باید با بررسی دقیق سوابق افراد و با مطالعه و دقت اصلح‌ترین ها را به عنوان نمایندگان خود برای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

حجت الاسلام خدامی گفت: وظیفه مسؤولان و دست اندرکاران برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، این است که از راهکارها و راهبردهای اساسی و سیاست کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری پیروی کنند. حضور در انتخابات سبب تقویت پشتوانه انقلاب اسلامی در برابر ترفندهای استکبار است./9465/ت302/ص
ارسال نظرات