۲۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۲۱۰۲۴

همایش مشترک ائمه جماعات مساجد هشترود برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان هشترود برگزار شد.
همايش ائمه جماعات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج هشترود، امروز با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سیدسعید رشادی، امام جمعه هشترود در سخنانی با تاکید بر اهمیت نقش مساجد در امنیت اخلاقی و روانی جامعه اظهار داشت: دشمن به دنبال بی رونقی مساجد و عدم حضور جوانان در فعالیت های مسجدی است، از این رو درصدد جدایی و بدبینی نسبت به متولیان امور مساجد است.

وی با تشریح توطئه های فتنه انگیزانه دشمنان خاطر‌نشان کرد: استکبار جهانی با راه‌اندازی جنگ نرم علیه نظام اسلامی ایران به هر حیله و ترفندی روی آورده تا جوانان را نسبت به روحانیت و مساجد بدبین کند؛ اما کاری از پیش نبرده اند.

حجت الاسلام رشادی ادامه داد: غرب امروز اکنون به این نتیجه رسیده که تنها علتی که آنان را به رسیدن اهدافشان ناکام گذاشته معنویت و اعتقادات اصیل ملت ایران بوده است، استکبار به این حقیقت پی برده که مردم به اسلام، رهبری و ولایت فقیه اعتقاد قلبی دارند.

امام جمعه هشترود تصریح کرد: برنامه امروز سرویس‌های تبلیغی و رسانه‌ای غرب بر تحریف انقلاب اسلامی و مجاهدت شهدا و روحانیت آگاه متمرکز شده است، امروز شایعه پراکنی، شبهه افکنی، بدبینی به دولت و مسؤولان و همچنین سرمایه‌گذاری بر مسائل ضد فرهنگی از دیگر اهداف دشمن بوده است.

وی گرایش برخی خانواده‌های ایرانی به برنامه‌ها و فیلم‌های ماهواره‌ای را نگران‌کننده دانست و گفت: غرب اقدام به پخش فیلم‌ها و سریال‌هایی می کند که حتی در داخل کشور خود اجازه پخش ندارد، حال باید دید این ما در برابر این هجمه عظیم جنگ نرم و رسانه ای نظام سلطه به چه میزان آماده و فعالیت داشته ایم.

حجت الاسلام رشادی در بخش دیگری از سخنان خود بر تعامل و هم اندیشی ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بر جذب جوانان به مساجد و برگزاری پرشور نماز جماعت در مساجد تاکید کرد و گفت: اگر خواهان جامعه ای و خانواده ای سالم هستیم، باید نماز را در خانه، محله، اداره و .... به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم، رمز مقابله با دشمنان تنها در گسترش نماز است.

همچنین سرهنگ عمران دوستی، فرمانده سپاه ناحیه هشترود از ائمه جماعت مساجد و فرماندهان پایگاه ها و هیئت امنای مساجد خواست تا نسبت به ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اجرای طرح شجره طیبه صالحین در پایگاه ها همت مضاعف داشته باشند.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هشترود نیز در سخنانی با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس در اسفند ماه، بر اهمیت حضور پرشور و آگاهانه آحاد جامعه در انتخابات آینده تاکید کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات