۰۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۲۱۵۲۱
آیت الله نوری همدانی:

ولایت فقیه ستون خیمه نظام است/ مردم در دفاع از انقلاب و رهبری یکدل و یکصدا هستند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، از ولایت فقیه به عنوان رکن و ستون خیمه نظام اسلامی یاد کرد و گفت: خوشبختانه ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب، ولایت و رهبری یکدل و یکصدا هستند و در هر عرصه ای که نیاز باشد حضور می یابند.
آيت الله نوري همداني  آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید روز شنبه در دیدار اقشار مختلف مردم، شناخت زمان را یکی از مهم ترین تاکیدات دین مبین اسلام دانست.

این مرجع تقلید در ادامه موج بیداری اسلامی را الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: امروز مردم دنیا با تأسی از حرکت ملت ایران در مقابل ظلم هایی که مشاهده می کنند بپا خاسته اند و اعتراض خود را به روش های مختلف نشان می دهند.

این مرجع تقلید انقلاب اسلامی را نجات بخش ملت های محروم و درهم شکننده هیمنه استکبار جهانی دانست و گفت: همه باید قدر این نظام را بدانند و با ایفای درست مسؤولیت دین خود را به امام و شهدا ادا کنند.

وی حاضران را به مطالعه و تدبر در آثار و اندیشه های حضرت امام راحل توصیه و تاکید کرد: تدبر در اندیشه ها و فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، به انسان راه درست را نشان می دهد و سبب می شود که در مقابل دشمنان و مستکبران به خوبی موضع بگیرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه آثار امام راحل باید کتب بالینی مردم باشد، تصریح کرد: حاصل تجارب گرانبهای امام خمینی(ره) در این آثار و وصیت نامه ایشان گردآوری شده است و جامعه باید بیش از پیش به آن توجه کند.

این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، قلع و قمع کردن استکبار و استبداد از ایران را یکی از مهم ترین کارهای امام راحل دانست و یادآور شد: ایشان با کنار زدن استبداد انقلاب اسلامی را بر پایه ارزش های دینی، ولایت فقیه و همراهی مردم بنا نهادند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با ترسیم نحوه شکل گیری حکومت در دین مبین اسلام، تصریح کرد: در عصر غیبت امام زمان(عج) ولایت فقیه حاکم جامعه اسلامی است و همه موظف به تبعیت از ایشان هستند.

این مرجع تقلید از ولایت فقیه به عنوان رکن و ستون خیمه نظام اسلامی یاد کرد و بیان داشت: خوشبختانه امروز این منصب به وجود حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری مزین است و انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف به دستاوردهای بی بدیلی دست یافته است.

وی در ادامه سهم بانوان را در پیروزی، حفظ و تداوم انقلاب اسلامی بسیار برجسته عنوان کرد و بیان داشت: زنان جمهوری اسلامی ایران با حفظ عفت و حجاب در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی حضور یافته اند.

این مرجع تقلید بهمن ماه را در تاریخ انقلاب اسلامی دارای جایگاه بسیار برجسته ای دانست و تاکید کرد: بحمدلله مردم ما امروز همه همدل و یکصدا در مسیر دفاع از انقلاب، ولایت و رهبری در صحنه حاضر هستند و در هر عرصه ای که به وجودشان نیاز باشد ایفای نقش می کنند.

وی مردم را یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: تا زمانی که مردم ما در صحنه هستند نیازی به سلاح هسته ای و بمب اتم نداریم. /924/پ202/ج
ارسال نظرات