۰۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۲۱۶۷۸
رییس عقیدتی سیاسی پلیس آذربایجان شرقی:

شناسایی مواضع دشمن لازمه مقابله با فتنه‌ها است

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی پلیس آذربایجان شرقی گفت: شناخت مواضع دشمن بهترین راه مبارزه با تهدیدات دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام روحاني حسيني، رئيس سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي آذربايجان شرقي
به گزا‌رش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام داود روحانی، رئیس عقیدتی سیاسی پلیس استان در جلسه توجیه سیاسی کارکنان پلیس استان اظهار داشت: آگاهی از دسیسه‌های دشمنان و شناخت تهدیدات بهترین راه مبارزه با تهدیدات دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اهمیت بصیرت افزایی و ولایت مداری میان آحاد مختلف مردم در آستانه انتخابات مجلس افزود: دشمن با استفاده از حربه‌های مختلف سعی دارد با ایجاد تشنج در آستانه انتخابات مردم را از حضور گسترده در انتخابات منع کند.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به نقش مردم در مقابله با توطئه های مختلف دشمنان در طول 32 سال گذشته گفت: مردم شهید پرور در طول تاریخ انقلاب با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رای همواره مهر تائید بر مشروعیت نظام اسلامی زده و دشمنان را مایوس خواهند کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس استان آذربایجان شرقی دعوت از عموم مردم به شرکت پرشور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: حضور پرشور و میلیونی مردم ایران در انتخابات مشتی محکم بر دهان دشمنان بوده آنان را مایوس خواهد کرد.

وی افزود: براساس فرامین مقام معظم رهبری ما با تمام توان برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند وبه دور از تنش توأم با مشارکت حداکثری مردم تلاش خواهیم کرد و امیدواریم با حضور گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند امید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به یأس تبدیل کنیم.

حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان یک ارگان بی طرف برقراری امنیت در حوزه‌های رای‌گیری را عهده‌دار خواهد بود و کارکنان باید تمام تلاش خود را در برگزاری هر چه منظم‌تر این انتخابات روا دارند.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان انتظامی بر له یا علیه هیچ کاندیدی نخواهند بود و در این عرصه فعالیتی نخواهند داشت، تصریح کرد: در ایام تبلیغات انتخاباتی ملاقات‌های مسئولان انتظامی با کاندیداها در حکم تبلیغ انتخاباتی برای این افراد است و کارکنان حتماً باید از چنین ملاقات‌ها و دیدارها در این ایام خودداری کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس استان در پایان بر شرکت کارکنان انتظامی و خانواده‌هایشان به عنوان یک تکلیف اجتماعی تاکید کرد و گفت: از آنجا که شرکت در انتخابات وظیفه تمام آحاد جامعه است، عوامل انتظامی علاوه بر تامین امنیت انتخابات به طور آگاهانه در این انتخابات شرکت می‌کنند./935/د102/س
ارسال نظرات