۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۲۱۹۴۷
عضو خبرگان رهبری:

ولایت فقیه قطب‌نمای حرکت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از شرایط امروز جامعه اسلامی، نشان از اوج بصیرت و شناخت ایشان نسبت به جریانات معاند و منافقانه داخلی و خارجی دارد.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع طلاب مدارس علمیه شهرستان مراغه اظهار داشت: ولایت فقیه به عنوان قطب‌نمای حرکت انقلاب اسلامی همواره نقش بسزایی در مقابله با فتنه انگیزی‌های دشمنان داخلی و خارجی داشته است.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات حساس مجلس گفت: تعبیر رهبر معظم انقلاب از بدر و خیبر برای شرایط امروز جامعه اسلامی، نشان از اوج بصیرت و شناخت ایشان نسبت به جریانات معاند و منافقانه داخلی و خارجی دارد.

عضو خبرگان رهبری با تشریح برخی از سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان در سخنانی مهم و تاریخی تاکید کردند که ایران اسلامی امروز نه تنها در شرایط شعب ابی طالب نیست، بلکه در شرایط بدر و خیبر قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با اشاره به اهمیت حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: ولی فقیه زمان حضور مردم در انتخابات آینده مجلس را به عنوان یکی از مظاهر دخالت مردم در سرنوشت کشور و دشمن شکن ارزیابی کرده اند.

امام جمعه مراغه در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر تداوم حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم برای جبران ایثار و رشادت‌های شهدا و علمای مجاهد باید در راهپیمایی 22 بهمن امسال حماسه دیگری همچون نهم دی خلق کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با اشاره به تحریم و تهدیدهای اخیر دشمنان نظام اسلامی ادامه داد: تمام ملت سرافراز ایران به وظایف خود برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال آگاه بوده و باید برای دادن جوابی دندان شکن به استکبار و دست نشانده های آنها بار دیگر در این تجمع ملی حضور یابند.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در سه دهه اخیر را مصدق موفقیت تئوری مردم سالاری دینی دانست و گفت: ایران تمام موفقیت ها و پیروزی های خود را مدیون برکات انقلاب اسلامی، امام راحل و خون شهدا بوده، چراکه زحمات و شجاعت آنان زمینه رشد و شکوفایی را برای تمام جوانان و دانشمندان داخلی فراهم کرده است./935/پ202/س
ارسال نظرات