۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۲۱۹۵۵

آیت الله مقتدایی از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه کشور ضمن قبول دعوت مسؤولان قرارگاه مرکزی راهیان نور برای شرکت مراسم سال تحویل در شلمچه گفت: ستاد راهیان نور حوزه ازمراجع و اساتید حوزه برای شرکت در راهیان نور دعوت به عمل می‌آورد.
آيت الله مقتدايي  و سردار نقدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسؤولان قرارگاه مرکزی راهیان نور با آیت الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه های علمیه کشور، صبح امروز دیدار کردند و ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این مرکز از وی خواستند در مراسم سال تحویل 1391 در منطقه عملیاتی شلمچه حضور پیدا کند.

آیت‌الله مقتدایی با استقبال از حضور علما در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس گفت: از اعضای ستاد راهیان نور حوزه می خواهم تا از مراجع و اساتید حوزه برای شرکت در این مراسم معنوی دعوت به عمل آورند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور از حضور طلاب در کاروان های زیارتی راهیان نور استقبال کرد و گفت: به تمام مدیران حوزه های علمیه سراسر کشور ابلاغ خواهیم کرد تا با ستاد راهیان نور نهایت همکاری را داشته باشند.

وی در پایان به بیان خاطراتی از حضور خود در دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: مردم با همه توان خود از جبهه ها پشتیبانی می کردند و من خود از نزدیک شاهد بوده ام.

آیت الله مقتدایی با اشاره به وضعیت نا بسامان جامعه در زمان جنگ و مشکلات اقتصادی گفت: من در فاو و برخی از مناطق عملیاتی دیگر امکاناتی را می دیدم که شاید در تهران مردم با سختی می توانستند تهیه کنن ولی سعی می کردند این امکانات را برای رزمندگان فراهم سازند و کمک های خود را  به این صورت به جبهه ارسال می کردند.

در این نشست سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه ستاد مرکزی راهیان نور از آیت الله مقتدایی خواست تا تفاهم نامه ای بین ستاد مرکزی راهیان نور و حوزه علمیه امضا شود تا روند اعزام طلاب به مناطق جنگی با نظارت و حمایت این قرارگاه صورت پذیرد./928/پ202/ص
ارسال نظرات