۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۶
کد خبر: ۱۲۲۲۵۱
بخش نخست/حجت الاسلام پورمحمدی:

ملت ایران پای آرمان ها و ارزش ها ایستاده اند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بازرسی کل کشور، با تاکید بر اینکه ملت ایران پای آرمان ها و ارزش ها ایستاده اند و با تمام وجود از این آرمان دفاع می کنند، تحریم و تهدیدات دشمنان را در اراده استوار مردم بی تاثیر دانست و از تحریم نفتی جمهوری اسلامی از سوی اتحادیه اروپا به نوعی خوزدنی غرب یاد کرد.
حجت الاسلام مصطفي پور محمدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی رییس سازمان بازرسی کل کشور چهارشنبه شب در مراسم گرامی داشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد امام زین العابدین(ع) قم برگزار شد، با گرامی داشت دهه مبارک فجر، به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.

وی با بیان اینکه تاریخ ملت ایران با جهاد توأم است، تصریح کرد: مردم ایران با اتکا به همین روحیه از ابتدای انقلاب اسلامی گردنه ها و بحران های بسیاری را پشت سر گذاشته اند و امروز تاریخ ساز و منشا تحولات بزرگی شده اند.

این فعال سیاسی بیان داشت: با گذشت بیش از سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان جدال و درگیری حق و باطل ادامه دارد و فشارها و تهدیدات دشمنان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما امروز در یک پیچ بزرگ قرار داریم، گفت: این پیچ فراتر از مسائل منطقه ای است و امت اسلام باید بداند که حوادث و رویدادهای بزرگی در انتظارشان است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: اگر بتوانیم چشم انداز تحولات را از امروز رصد کنیم، آینده درخشانی در انتظار ما خواهد بود و خواهیم توانست به سمت قله حرکت کنیم و از بحران ها و مصائب و دشواری ها به آسانی گذر کنیم و اگر چنین چشم انداز و دورنمایی را نتوانیم تصور کنیم دچار مشکلاتی خواهیم شد و خستگی بر ما عارض خواهد شد.

وی تهدیدات، توطئه ها و تحریم های استکبار و دشمنان نظام را در عزم و اراده ملت ایران بی تاثیر دانست و تاکید کرد: امروز نظام اسلامی در قله و اوج قرار دارد و توطئه دشمنان خللی در این مسیر ایجاد نخواهد کرد و البته ما باید هوشیار و بصیر باشیم.

حجت الاسلام پورمحمدی بیان داشت: آمریکا جمهوری اسلامی ایران را دشمن خود می داند و از این رو سخت ترین تهدیدات و تحریم ها را علیه ما اعمال کرده است، اما ملت ایران به جایگاهی رسیده که دولت آمریکا در گزارش به ملت خود موضوع جمهوری اسلامی و ملت ایران را مشکل بزرگ خود قلمداد می کند این نشان می دهد که وزن ایران بسیار سنگین است.

وی بیان داشت: اتحادیه اروپا در ابتدای سال میلادی 2012 در بحبوحه بحران اقتصادی خود علیه جمهوری اسلامی ایران تحریم های جدی وضع می کند، این نشان می دهد که کشور ما جایگاه بسیار مهم و تعیین کننده ای پیدا کرده است.

این فعال سیاسی با تاکید براینکه امروز دنیا با مشکلات بسیاری روبرو است، یادآورشد: با وجود توطئه و طراحی های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب، ملت ایران پای آرمان ها و ارزش ها ایستاده اند و با تمام وجود از این آرمان دفاع می کنند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه امروز ملت ایران می تواند ادعا کند که چهار دهه در مقابل دشمنان و مستکبران ایستاده است، گفت: ثمره این ایستادگی و مقاومت جانانه، حیات طیبه و دلنشینی است که به آن دست یافته ایم.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به برگزاری همایش جوانان و بیداری اسلامی با حضور جوانان انقلابی از کشورهای مختلف جهان در تهران، از جمهوری اسلامی به عنوان منشا بیداری اسلامی یاد کرد و بیان داشت: جوانان انقلابی و مؤمن کشورهای مختلف با الهام گرفتن از ملت ایران در مقابل ظالمان و مستکبران ایستاده اند و این همان پاداش وعده داده شده در قرآن کریم و آموزه های دینی است.

وی با اشاره به سقوط دیکتاتور مصر بیان داشت: هیات های اروپایی و آمریکایی مدام به مصر رفت و آمد کردند و به مسؤولان آنها گفتند دور ایران را خط بکشید و رابطه خود را با اسرائیل قطع نکنید، اما نتیجه انتخابات صورت گرفته در این کشور دقیقا بر خلاف خواسته آنها است و رییس مجلس مصر، جمهوری اسلامی و مردم ایران را دوست این کشور می داند.

حجت الاسلام پور محمدی با بیان اینکه ملت و نظام اسلامی ایران امروز در یک موقعیت ممتاز و برجسته قرار دارد، گفت: ملت ما باید خود را برای ایفای نقش در عرصه بین المللی آماده و برای این مهم تحولات جهانی را رصد کنیم.

وی افزود: البته دشمنان، غرب، آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز بیکار نمی نشینند و در فکر توطئه و فتنه هستند و حتما فتنه امسال از فتنه های قبل و سال 88 سخت تر است چون ما در جایگاه مهم تری قرار گرفته ایم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه جریان استکبار و دولت های امروز مسلط بر جهان خودشان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند و رژیم صهیونیستی در سخت ترین شرایط قرار گرفته است، اظهار داشت: ملت ایران و همه باید بدانیم دشمن در شرایط بسیار سختی قرار گرفته است، تحریم نفتی و بانک مرکزی حواس ما را پرت نکند.

وی اضافه کرد: امروزه دشمنان به خودزنی مشغول هستند، در این مساله نیز بیشترین ضرر را خودشان متحمل خواهند شد چراکه فشار روی آنها از جانب جمهوری اسلامی بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه ما در داخل از جهات مختلف از ظرفیت خوب، توانایی و امکانات و شبکه مدیریت انسانی توانایی برخوردار هستیم، اظهار داشت: ما به مشکلات و نقاط ضعف واقف هستیم، اما امام، انقلاب و رهبری به ما یاد داده اند که در برابر دشواری ها تحمل داشته باشیم.

حجت الاسلام پورمحمدی بیان داشت: در شرایط سخت تحریم ملت ایران غصه چندانی ندارند، در شرایط فعلی دغدغه مردم و کشور این است که یک مجلس خوب انتخاب کنیم و این نشان دهنده این مطلب است که کشور از ثبات اقتصادی برخوردار است و کشور از جهت تولید، مصرف و منابع مالی در شرایط طبیعی به سر می برد.

وی با بیان اینکه امروز ایران به توانایی غنی سازی کامل دست یافته است و غربی ها نیز به این نکته واقف هستند، گفت: ما نیازی به بمت اتم نداریم و شما هم می دانید که به دنبال آن نیستیم و از این رو شما به ترور دانشمندان ایرانی روی آورده اید. /924/پ202/ج
ارسال نظرات