۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۲۲۲۸۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

انقلاب اسلامی بالنده تر از گذشته به حیات طیبه خود ادامه می دهد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که امروز انقلاب اسلامی بالنده و زنده تر از گذشته به حیات طیبه خود ادامه می دهد، گفت: آحاد جامعه اسلامی در حراست از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه دارند.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین امروز در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در جمع کارشناسان فرهنگی این سازمان، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی ارزش‌های انقلاب، بازبینی خاطرات و رویدادهای این انقلاب عظیم الهی است.

وی با بیان این که دهه فجر، دهه بازخوانی اهداف انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: ما باید با اهتمام و جدیت تمام در راه شناسایی اهداف، بسط و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در کشور و حفظ آثار و ارزش های آن بکوشیم.

حجت الاسلام نعمت الهی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، تنها یک کوشش و مبارزه سیاسی برای تغییر یک حکومت یا رژیم سیاسی ظالم و مستبد نبود، بلکه نهضت بیداری یک ملت در برابر خودکامگی، استعمار و از خود بیگانگی بود.

وی ادامه داد: نهضت انقلاب اسلامی یک حرکت بیداری برای مقابله با استعمار و سست شدن مبانی فرهنگی، اعتقادی و آئینی یک ملت بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: امروز ملت ایران باید اخلاص عمل و حرکت مردان فهیم و آزاده کشور را در روزهای سخت انقلاب سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام نعمت الهی در ادامه سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در آستانه آغاز چهارمین دهه پیروزی خود، همچنان با اقتدار و سربلندی و با تکیه بر ایمان مردم در مسیر پیشرفت و توسعه همراه با روحیه استکبار ستیزی و عدالت محوری به پیش می رود، گفت: این مسأله سبب هراس دشمنان نظام شده است.

وی، اجرای مناسب برنامه‌های دهه فجر را ترسیم آینده انقلاب دانست و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان برای حفظ و ماندگاری آن، ناگفته‌های پیروزی انقلاب اسلامی را برای نسل جوان و نوجوان جامعه تبیین کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که امروز انقلاب اسلامی بالنده و زنده تر از گذشته به حیات طیبه خود ادامه می دهد، گفت: آحاد جامعه اسلامی در حراست از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه دارند.

حجت الاسلام نعمت الهی با اشاره به این که امام راحل با رهبری نهظت عظیم اسلامی یک تحولی عظیم را در دنیا به وجود آورد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و امروز نیز با مدیریت مقام معظم رهبری الگوی موفقی از مدل حکومت دینی را در جهان عرضه کرده است./950/پ202/س
ارسال نظرات