۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۲۲۴۳۹

تمبر یادبود شهدای روحانی استان اردبیل منتشر می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد بزرگداشت شهدای روحانی استان اردبیل از انتشار چهار تمبر ویژه 250 روحانی شهید این استان در آینده خبر داد.
يادواره شهداي روحاني
حجت‌الاسلام علی نجاری، دبیر ستاد بزرگداشت شهدای روحانی استان اردبیل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل با بیان اینکه مقدمات لازم برای برگزاری کنگره بزرگ بزرگداشت شهدای روحانی و طلبه استان فراهم می شود، اظهار داشت: هم اکنون یادواره های شهرستانی در برخی از شهرهای استان آغاز شده است.

وی از برگزاری یادواره شهدای روحانی در سه شهر مشکین‌شهر، خلخال و اردبیل در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق زمان‌بندی و برنامه ریزی های به عمل آمده؛ قرار است نخستین کنگره بزرگداشت شهدای طلبه و روحانی استان اردبیل در سه ماه اول سال آینده برگزار شود.

حجت الاسلام نجاری از چاپ و انتشار چهار تمبر ویژه 250 روحانی شهید استان اردبیل خبر داد و افزود: برای برگزاری این کنگره اقدام به راه‌اندازی سایت شهدای روحانی با عنوان علمداران عشق کردیم و در کنار آن آماده انتشار و تهیه فیلم مستندی در مورد شهدای روحانی استان هستیم.

دبیر ستاد بزرگداشت شهدای روحانی استان اردبیل نصب یادمان شهدای روحانی اردبیل در میدان مصلای شهر اردبیل، انتشار کتاب زندگی‌نامه شهدای روحانی، نصب تصاویر شهدای روحانی به صورت کاشی‌کاری در مدارس علمیه استان و همچنین تهیه سرود ویژه شهدای روحانی با همکاری بسیج دانش‌آموزی را از اقدامات این ستاد برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حوزه های علمیه بیش از چهار‌هزار روحانی شهید از سراسر استان‌های کشور تقدیم اسلام کرده‌اند، گفت: آمار شهدای روحانی گویای این واقعیت است که روحانیت نه تنها در گفتار بلکه در عمل نیز برای مقابله با دشمنان اسلام و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشرو و همیشه در صحنه‌ است.

حجت الاسلام نجاری با بیان این که تبیین نقش ارزشنده روحانیان در 8 سال دفاع مقدس مظلوم واقع شده است، گفت: امیدواریم برگزاری این کنگره نقطه آغازی برای آشنایی قشر جوان جامعه با خدمات روحانیت در دوران دفاع مقدس باشد./935/ت302/س
ارسال نظرات