۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۵۰۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

بهره گیری از کلام الهی و سیره پیامبر راه تقویت وحدت امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بهره گیری از کلام الهی، سیره پیامبر و اهل بیت(ع) بهترین الگو برای تقویت وحدت و همدلی میان امت اسلامی است.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نور الله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز در مراسم جشن بزرگ فجر و امت اسلامی در استان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و هفته وحدت، تقارن این دو رویداد بزرگ را فرصت مناسبی برای تقویت وحدت و برادری در جامعه اسلامی دانست.

وی، وحدت و همدلی را رمز پیروزی ملت های مسلمان بر علیه دشمنان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام همه توان خود را برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی به کار گرفته اند که باید در این خصوص هوشیار بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که امت اسلامی برای پیشرفت و تعالی راهی جز وحدت و همدلی ندارند، ادامه داد: بروز هر گونه اختلاف و تفرقه خواسته اصلی دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به این که دشمنان اسلام همواره در صدد بوده‌اند به اختلافات اعتقادی، احکامی و اخلاقی مسلمانان دامن بزنند، گفت: بهره گیری از کلام الهی، سیره پیامبر و اهل بیت(ع) بهترین الگو برای تقویت وحدت و همدلی میان امت اسلامی است.

وی از پیامبر اکرم(ص) به عنوان الگو و محور وحدت و یکپارچگی جهان اسلام یاد کرد و با بیان این که ملت های مسلمان باید بیشتر به این مسأله توجه کنند، گفت: امروز مهم ترین مسأله که باید سرلوحه برنامه های مسلمانان قرار گیرد تقویت مشترکات دینی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که سیره پیامبر گرامی اسلام در همه عرصه ها یک الگوی مهم و بی بدیل برای امت اسلامی است، ادامه داد: ملت های مسلمان باید بیشتر به کمالات پیامبر گرامی اسلام توجه کنند.

حجت الاسلام ولی نژاد خاطرنشان کرد: وجود پیامبر اکرم(ص) در زمان حیات ایشان مایه خیر و برکت امت اسلامی بود و بعد از رحلت ایشان نیز این خیر و برکت مایه یکپارچگی جهان اسلام شده است.

وی با بیان این که ملت های اسلامی باید بدون پرداختن به مسائل حاشیه ای به تقویت قدرت جهان اسلام فکر کنند، ادامه داد: به یقین اگر امت اسلامی در این مسیر گام بردارند هیچ قدرتی یارای مقابله با قدرت اسلام را نخواهد داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه سخنان خود، یکی از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت امت اسلامی دانست و با بیان این که این وحدت باید حفظ شود، گفت: مهم ترین عامل بقای این نظام دینی نیز وحدت در سایه ولایت است.

وی با گرامیداشت نقش نقش بزرگ روحانیت و علمای دین گفت: علما و روحانیان در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته اند و این رسالت و نقش مهم آنان ادامه دارد.

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: آنچه که انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل به اینجا رسیده است با تکیه به خداوند و اعتماد ملت و وحدت امت اسلامی است و دشمن امروز وحدت جامعه اسلامی را نشانه گرفته است و می خواهد این وحدت را از امت اسلامی بگیرد./950/پ202/س

ارسال نظرات