۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۲۲۵۰۱
آیت الله طبرسی:

پیشرفت های کشور در سایه ایمان و خودباوری ملی حاصل شده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با اشاره به این که جوانان دانشمند ایران اسلامی در شرایط تحریم زمینه رشد و شکوفایی نظام اسلامی را در عرصه بین المللی فراهم کردند، بیان داشت: این تلاش های همه جانبه در سایه ایمان، تقوای الهی و خودباوری ملی حاصل شده است.
آيت الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، جمعی از معلمان و دانش آموزان دبستان دخترانه تیزهوشان اسوه ساری امروز با آیت الله طبرسی دیدار کردند.

آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در این دیدار با اشاره به این که فرزندان امروز این کشور، آینده سازان نظام اسلامی خواهند بود، گفت: پرورش صحیح این نسل کشورمان سبب تضمین آینده نظام خواهد شد.

وی با تأکید بر این که نوجوانان و جوانان کشورمان نقش بسیار تأثیرگذاری در تقویت و توسعه روند رو به رشد علمی کشور بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: همه تلاش مدیران و معلمان در دستگاه تعلیم و تربیت باید پرورش دانش آموزانی دینمدار با پایه علمی بالا باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، جایگاه رفیع امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف را مدیون تلاش های نسل جوان انقلاب در سال های اخیر دانست و تصریح کرد: آن تلاش های مجدانه امروز دشمنان نظام را متعجب کرده است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که جوانان دانشمند ایران اسلامی در شرایط تحریم زمینه رشد و شکوفایی نظام اسلامی را در عرصه بین المللی فراهم کردند، بیان داشت: این تلاش های همه جانبه در سایه ایمان، تقوای الهی و خودباوری ملی حاصل شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان نظام اسلامی بیش از سی سال است که همه توان خود را برای جلوگیری از روند رو به رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته است، گفت: اما تلاش های خالصانه جوانان کشورمان مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شده است.

امام جمعه ساری با بیان این که قطار پیشرفت و تعالی نظام اسلامی هر روز به سر منزل مقصود نزدیک تر می شود، ادامه داد: امروز معلمان و اساتید دانشگاه وظیفه دارند در تربیت نسل جوان کشور تلاش بیشتری کنند.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که دختران ایران اسلامی باید در حجاب و عفاف الگوی همه دختران دنیا باشند، گفت: ترویج مسأله حجاب و اقامه نماز باید بیشتر در سطح مدارس مورد توجه قرار گیرد./950/پ202/س

ارسال نظرات