۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۲۲۵۶۸
عضو خبرگان رهبری:

رهنمودهای اخیر رهبری مواضع نظام را علیه مستکبران مشخص کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با بیان این که رهنمودهای صریح، مهم و امام‌گونه حضرت آیت الله خامنه ای مواضع نظام اسلامی را در برابر مستکبران مشخص کرد، گفت: بازتاب گسترده این سخنان تا حدی بود که دشمنان به ویژه سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی را به تکاپو انداخت و نظام سلطه را به موضع انفعال فرو برد.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع طلاب مدارس علمیه مراغه اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور روزهای پرافتخاری است که ملت ایران یک صدا در سنگر ولایت، علیه نظام سلطه به خروش درآمدند.

وی با تاکید بر این که بیداری اسلامی الهام گرفته از انقلاب اسلامی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: دیکتاتورهای دست نشانده غرب بایستی 32 سال قبل از سرنوشت شاه ایران عبرت می گرفتند و نسبت به گرایش به مطالبات ملت خود توجه می کردند، چراکه آن زمان امام راحل سخن از صدور انقلاب داشت.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که امروز مساله صدور انقلاب اسلامی تحقق یافته است، تصریح کرد: دیگر دیکتاتورهای کشورهای عربی فرصت از سرنوشت حسنی مبارک، بن علی، قذافی و علی عبدالله صالح عبرت بگیرند که اگر این گونه نشود؛ به سرنوشت آنان دچار خواهند شد.

امام جمعه مراغه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهنمودهای مهم مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تهران اظهار داشت: منویات صریح، مهم و امام‌گونه حضرت آیت الله خامنه ای مواضع نظام اسلامی در برابر دنیای کفر را مشخص کرد.

وی افزود: بازتاب گسترده این سخنان صریح و تاریخی تا حدی بود که دشمنان به ویژه سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی را به تکاپو انداخت و نظام سلطه را به موضع انفعال فرو برد، مواضع و منویات رهبری نشان داد که ایران اسلامی در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم تعارفی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با تأکید بر این که سخنان تاریخی رهبر معظم انقلاب، بار دیگر روحیه امید را میان امت اسلامی زنده کرد، افزود: ملت ایران در سایه تحریم ها به فناوری های نوین و پیشرفت های صنعتی و اقتصادی دست یافته، از این رو دشمنان بایستی نگران قطع صادرات نفت و گاز ایران باشند چراکه ما خود نیز مایل به فروش نفت خام به قیمت اند، نیستیم.

وی در پایان خواستار توجه و تعمق به منویات ولایت فقیه در مقطع کنونی نظام اسلامی شد و اظهار داشت: مبادا این سخنان صریح، روشن و راهگشا از سوی دولتمردان با بی توجهی روبه رو شود، دشمنان در آستانه 22 بهمن و انتخابات مجلس آماده بهره برداری و استفاده از هرگونه غفلت دولتمردان هستند./935/پ202/س
ارسال نظرات