۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۲۶۷۳
آیت الله نوری همدانی:

تفکر انقلاب اسلامی ایران مرز نمی شناسد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، موج بیداری اسلامی را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی ایران مرزها را در نوردیده و به کشورهای مختلف جهان رسیده است.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، روز سه شنبه در دیدار شماری از فرماندهان نیروی انتظامی و کارکنان وزارت دفاع، انقلاب اسلامی ایران را یک نعمت بی بدیل دانست و بر ضرورت قدرشناسی از این نعمت تاکید کرد.

این مرجع تقلید با اشاره به نقش برجسته امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ایشان با کنار زدن استبداد و استکبار، نظامی ولایی را در ایران بنیان نهادند و مردم به خوباوری و خوداتکایی دست یافتند.

وی منشأ تمام تحولات بیداگرایانه در جهان و موج بیداری اسلامی را انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: تفکر انقلاب اسلامی محصور به مکان و جغرافیای خاصی نیست و ما امروز بعینه این مساله را مشاهده می کنیم.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه تفکر انقلاب اسلامی امروز مرزها را درنوردیده است، دستاوردهای جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف را تحسین و از تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری در برون رفت کشور از بحران ها و حوادث گوناگون تجلیل کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی کشورهای اسلامی منطقه را به صبوری و مقاومت در برابر استکبار و دست نشاندگان آنان توصیه و با حتمی دانستن سقوط حکام دیکتاتور منطقه، گفت: پیروزی نهایی آنها در سایه مجاهدت و استقامت حاصل خواهد شد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم اضافه کرد: مردم ایران نیز برای پیروز شدن در برابر رژیم شاهنشاهی زحمات و مرارت های بسیاری را متحمل شدند و شهدای بسیاری را تقدیم کردند اما خسته نشدند و راه خود را ادامه دادند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات