۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۲۲۷۴۸
عضو خبرگان رهبری:

توجه به رهنمودهای رهبری مانع خطا و انحراف است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل گفت: رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری، راهگشای بسیاری از موانع موجود برای تعالی و پیشرفت روزافزون نظام اسلامی است.
حجت الاسلام عاملي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار داشت: رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری، راهگشای بسیاری از موانع موجود برای تعالی و پیشرفت روزافزون نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه توجه به منویات رهبری مانع خطا و انحراف است، تصریح کرد: اهمیت انتخابات آتی مجلس از دیدگاه ولی فقیه زمان، نشان می دهد که حضور پرشور و آگاهانه آحاد جامعه در این صحنه حساس سیاسی لازمه تداوم آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی است.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری انتخابات را اعتبار، ارزش و وزن ملی و بین‌المللی نظام اسلامی دانستند، خاطر نشان کرد: معظم له با تشریح چگونگی انتخاب افراد شایسته و اصلح، بر هوشیاری مردم نسبت به فتنه های داخلی و خارجی دشمنان اسلام هشدار دادند.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: رهبری اشاره داشتند که هر قدر حضور مردم در پای صندوق‌های رای بالاتر باشد، اعتبار و ارزش ملت بالاتر می‌رود و امنیت و مصونیت کشور بیشتر و آینده ایران عزیز تأمین و تضمین می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی گفت: رهبر انقلاب تشکیل مجلس صالح، قوی و سالم را در آینده کشور و عملکرد دستگاه‌ها از جمله دولت و قوه‌قضائیه، کاملا موثر خواندند و تاکید داشتند که چنین مجلسی را فقط حضور پرشور مردم، شکل خواهد داد، از این رو بایستی با حضور آگاهانه و پرشور فتنه های دشمنان اسلام را ناکام بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار حضور آحاد جامعه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شد و اظهار داشت: 22 بهمن جشن بزرگ انقلاب اسلامی و احیای فرائض دینی در کشور است، ملت ایران بایستی همچون سال های گذشته با حضور در صحنه دشمنان را بار دیگر مأیوس کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل راهپیمایی 22 بهمن را پاسخی کوبنده بر تحریم ها و تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی ثابت خواهد کرد که ملت همچنان همراه با نظام و ولایت هستند و اجازه هیچونه تجاوز و حریم شکنی به استکبار جهانی نخواهند داد.

وی در پایان خواستار دقت نظر و تهذیب نفس مجریان و ناظران انتخاباتی شد و گفت: دشمنان در رسانه های غربی این گونه القا می کنند که مردم نسبت به نظام و این انتخابات بی تفاوت هستند، غافل از این که مجریان و ناظران انتخاباتی از خود مردم بوده و اجازه هیچ گونه سوء استفاده به متخلفان نمی دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با تأکید بر اینکه مجریان انتخابات نباید با برخی ندام کاری ها اعتماد‌سوزی کنند، تصریح کرد: اگر چنین باشد باور و اعتماد مردم دچار تزلزل می‌شود و سرنوشت کشور به دست کسانی خواهد افتاد، که ذره ای نسبت به خود مردم دلسوز نیستند./935/پ202/س

ارسال نظرات