۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۲۳۲۱۶
مدیر حوزه علمیه مراغه:

برکات نظام ولایی ایران شامل جهان اسلام شده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) مراغه با تأکید بر این که مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی احیای اصل ولایت فقیه است، گفت: برکات نظام ولایی شامل جهان اسلام شده است.
ولايت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی عادل، مدیر مدرسه علمیه امیر المؤمنین(ع) مراغه، امروز در جمع طلاب این مدرسه علوم اسلامی به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در 33 سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: امام راحل با قیام علیه نظام جور فرائض و اصول فراموش شده دینی از جمله اصل ولایت فقیه را احیا کرد.

وی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی، اثبات تئوری مردم سالاری دینی و نظام ولایی در دنیای کمونیستی و مادی گرای شرق و غرب بود، خاطرنشان کرد: رویکرد دینی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست؛ اما عده ای به دنبال تحریف تاریخ انقلاب و یا القای باورهای غلط از دوران انقلاب برای نسل جوان هستند.

حجت الاسلام عادل با تاکید بر این که قاطعیت و اراده مصصم امام خمینی(ره) برای تشکیل حکومت اسلامی، موجب ریشه کن شدن رژیم شاهنشاهی در ایران شد، تصریح کرد: رهبری واحد، استقامت در راه حق و توحید، تکیه بر اراده ملت و توکل به ذات ربوبی مهم ترین عوامل پیروزی تاریخی ملت ایران بودند.

وی ادامه داد: اراده الهی و خلل ناپذیر امام راحل و پیروی محض یاران از بنیانگذار کبیر انقلاب و خط ولایت و نیز حضور آگاهانه مردم مبارز و آگاه ایران، پیروزی حق بر باطل را به ارمغان آورده و سلطنت موروثی شاهنشاهی و طاغوتی را ریشه کن کرد.

مدیر مدرسه علمیه امیر المومنین(ع) مراغه با تأکید بر جایگاه و اهمیت ولایت امر در حکومت اسلامی اظهار داشت: به برکت نظام ولایی و رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم انقلابی، عزت اسلامی نصیب کشورمان شده است.

وی با تاکید بر اینکه مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی احیای اصل ولایت فقیه است، گفت: برکات نظام ولایی شامل جهان اسلام شده است، امروز شاهد گسترش بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و حتی قلب اروپا هستیم که قطعا در آینده شاهد تحقق پیش بینی مقام معظم رهبری مبنی بر پیروی حق طلبان و مسلمانان خواهیم بود.

حجت الاسلام عادل تبعیت محض از ولایت را مهم ترین ضرورت امروز جامعه اسلامی برای مقابله با فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی دانست و افزود: فدائیان و افسران ولایت در جای جای جهان و ایران اسلامی آماده جان فشانی و اطاعت از رهنمودهای ایشان بوده و راه شهدای انقلاب را تداوم خواهند بخشید./935/پ202/س

ارسال نظرات