۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۲۳۲۴۲
آیت الله موسوی جزایری:

فعالان مساجد زمینه جذب جوانان را فراهم کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با بیان این که مساجد باید شرایط جذب جوانان و نوجوانان را داشته باشند، گفت: ایجاد شرایط تفریح جوانان و نوجوانان مانند برپایی اردوهای مذهبی و همچنین برگزاری کلاس‌های تربیتی و آموزشی از مهم ترین مواردی است که کانون‌های فرهنگی می توانند این قشر مهم جامعه را جذب کنند.
ديدار آيت الله موسوي جزايري با مديران منتخب کانون هاي فرهنگي مساجد سراسر کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، شب گذشته در دیدار مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور، را اندازی این کانون ها در مساجد را ابتکار بسیار مناسبی عنوان کرد و افزود: مسؤولان امور فرهنگی با کمک و همکاری در انجام هرچه بهتر فعالیت ها و رشد روزافزون جامعه تلاش کنند.

وی زنده نگه داشتن یاد مفاخر هر استان را مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در استان خوزستان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامات بسیار مناسبی را در این سال ها در رابطه با احیای مفاخر و علمای استان خوزستان انجام داده است.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه افزود: تجلیل از علما، پژوهشگران و افتخار آفرینان میهن اسلامی سبب می شود تا جوانان با شناخت و الگو برداری از این گونه افراد، کشور را در مسیر اهداف انقلاب اسلامی حرکت دهند.

وی با بیان این که مساجد باید شرایط جذب جوانان و نوجوانان را داشته باشند گفت: ایجاد شرایط تفریح جوانان و نوجوانان مانند برپایی اردوهای مذهبی و همچنین برگزاری کلاس های تربیتی و آموزشی از مهم‌ترین مواردی است که کانون های فرهنگی می توانند این قشر مهم جامعه را جذب کنند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که مناطق عملیاتی خوزستان درس آموزنده ای برای جوانان است، ابراز داشت: خوزستان سرزمینی است که در هر نقطه از آن قطرات خون شهیدانی روییده که هر کدام از آنها مدافع اسلام ناب محمدی و تشیع بوده اند.

وی با اشاره به شهر تاریخی و مذهبی شوشتر اظهار داشت: شوشتر که در استان خوزستان به دارالمؤمنین نیز معروف است با دارا بودن جاذبه‌های مذهبی، تاریخی و فرهنگی از بهترین شهرهای کشور جهت میزبانی از کاروان های مختلف به ویژه هیأت‌های کانون‌های فرهنگی سراسر کشور است./9464 /پ203/س
ارسال نظرات